Reispartner (20-24) gezocht voor zomer 2008!

Hoi,

Dit jaar heb ik niemand om mee op vakantie te gaan en ik wil wel (+/- 2/3 weken) gaan.
Ik dacht aan Nepal of iets in die richting, maar sta open voor andere locaties.

Ik ben Sanne, 21 jaar en heb al enkele verre reizen achter de rug.
Ik zoek een gezellige reispartner die lekker rustig aan een deel van een land wilt ontdekken, houdt van: cultuur, strand, leuke excursies etc.
Ik heb ervaring met zowel backpacken als georganiseerde reizen en beide bevielen me goed.

Er is echter één probleem… ik ben doodsbang voor ratten. En sinds ik vorig jaar in Vietnam ben geweest is deze angst alleen nog maar toegenomen ;).
Dus… ik slaap niet in al te goedkope/vieze verblijven ivm deze vieze beesten.

Dus lijkt dit plan je ook wat?
Mail me dan of meld me aan op msn: [EMAIL=“wegmetsanne@live.nl”]wegmetsanne@live.nl

Gr. Sanne

gaan we naar turkije toch 2 weke gezelig:)

Ten eerst vind het best wel wenne om via deze medium mensen te leren kennen maar ik dacht ik wil iets uitdagends doen in 2008. Ik wil nieuwe mensen ontmoeten wil verre reizen maken en waarom niet via wereldwijzer.nl. En het lijkt me ontzettend leuk om met een aantal mensen of met z’n tweeen op vakantie te gaan en een leuke avontuur ervan te maken.

ben 23 jaar oud ben niet op zoek wil gewoon een leuke zomer van maken iets uitdagends doen.

mail:jaredocampo@hotmail.com
hyves:http://jaredocampo.hyves.nl/

Hallo,

Het is al een tijdje geleden dat deze topic is gestart, maar hebben jullie al plannen gemaakt?
Het lijkt me anders erg leuk om mee te gaan.

Groetjes!