Reismogelijkheid Sorong - Manado

Beste forummers,

In januari ga ik, als onderdeel van mijn 6 maanden durende Azië trip, Indonesië ontdekken. Met drie vrienden gaan we ook een week naar Raja Ampat (via Sorong). Nu heb ik echter het volgende:

Mijn vriend en ik willen nadat we Raja Ampat hebben bezocht, doortrekken naar Manado. We verblijven van 16 t/m 22 januari in Raja Ampat en twee vrienden van ons reizen op 23 januari terug naar Jakarta (omdat ze op 22 januari de vlucht terug naar Jakarta niet kunnen halen, omdat de boot pas 's middags in Sorong aankomt). Van mijn contactpersoon van de homestay waar we in Raja Ampat verblijven, heb ik begrepen dat de boot elke middag om 2 uur in Sorong aankomt. Iedere vlucht daarvoor is dus niet haalbaar. Ik heb nu al een beetje rondgekeken voor tickets van Sorong naar Manado, maar ik kan niets vinden voor 22 januari en 23 januari. Zou het kunnen dat er later in 't jaar nog wel vluchten beschikbaar worden (het is nu tenslotte pas juli)? Of is er een andere mogelijkheid om van Sorong naar Manado te komen (die het liefst niet al te duur is).

Heeft iemand tips voor mij om op 22 of 23 januari van Sorong naar Manado te komen, op de zo goedkoopst mogelijke manier?

Mijn dank is groot!

http://ticketindonesia.info/en/index.php

Zoek op Ticket Indonesia voor de mogelijkheden (zie link). Op Sorong-Menado wordt o.a. gevlogen door Lion Air en Merpati.