Hallo!
Omdat ik een beetje bezig met mijn plan uit te werken heb ik besloten een gok te wagen door hier een topic te plaatsen.
Ik ben Jessica van der Ploeg. Ben 18 jaar oud. Ik volg op dit moment SPW-4 opleiding op 't mbo. Woon momenteel in Friesland, en ja ik ben nuchter. Ik ben een spontane meid, en humor. Maar sta wel met mijn twee benen op de grond. Misschien denk je nu: 18, wow! Niet een beetje te jong om in Amerika te gaan reizen? Misschien wel, misschien niet. Door mijn ervaringen in het leven, ben ik geestelijk volwassener dan de gemiddelde leeftijdsgenootjes. Dus dat ter zijde.
Al jaren loop ik met het idee dat ik bepaalde steden van Amerika wil gaan ontdekken. Eerst had ik mijn reis gepland in zomer 2010, maar omdat ik nu al actie wil ondernemen wil in dus in de zomer van 2009. Concrete ideeën heb ik nog niet. Wel wil ik steden zoals New-York, L.A., (evt.) Las Vegas bekijken en van gaan genieten. Het zijn maar een paar dingetjes die ik opnoem.
Ik wil deze reis niet alleen maken. Deze reis wil ik delen samen met een reismaatje die met mij mee reist voor 3-4 weken. We kunnen overleggen met je eigen wensen wat jij daar wil doen en of het klikt natuurlijk. Want je zit wel 3-4 weken met elkaar opgescheept :beef:
Mijn doel is die 3-4 weken gewoon onwijs genieten van alles om me heen en dat samen met een reismaatje. Bepaalde bezienswaardigheden bezoeken etc.
Ik ben vrijwel onbekend met wat er allemaal bij komt kijken, natuurlijk weet ik wel wat basis dingen. Maar misschien is dat juist het spannendste ook nog wel, wie niet waagt wie niet wint
http://www.joho.nl/forum/images/smilies/icon_wink.gif
Ik ben dus opzoek naar een reismaatje die met mij in 2009 juli wil vertrekken naar Amerika. Ik vind het belangrijk dat we een beetje op dezelfde lijn zitten. Heb je interesse en wil je samen met mij die geweldige tijd beleven?
**
Stuur me dan een pb’tje!!**
Groetjes,
Jessica