Reismaatje voor 2 weken eilandhoppen & feesten in Thailand eind 2011

Hallo…

Ik ben een jongedame van 25 jaar oud, die graag 2 wkn naar THAILAND wil (ergens in november/december/ januari) om daar te genieten van al het mooie… Helaas zijn mijn vrienden niet zo gecharmeerd van azie of zijn ze niet in de gelegenheid om mee te gaan… via via ben ik op deze site gewezen… Hopelijk hier meer succes…

Mocht je intresse hebben, nieuwsgierig zijn aarzel niet…

Groetjes Faza

Hehe,

Wanneer vertrek je precies naar Thailand / Maleisie? Ik vertrek nl 30 dec. naar KL. Ik ben alleen… Dus Misschien leuk om te meeten ofzo.

Groeten pauline

Hallo pauline,

thnx voor je reactie…

Ik wil naar Thailand gaan Phuket etc… heb nog niet geboekt… maar hoelang blijf jij dan…?? Heb je FB?

Ja heb ik… alleen weet ik niet of het wel zin heeft. Ik wil nl graag naar Maleisie. Heb ook al geboekt, 30 dec. en ik blijf 3 weken. En ik wil wel echt graag wat zien van het land. Feesten kan ik thuis ook nog wel. haha.

Nou ik hoor het wel van je.

Groeten

Heey :slight_smile:

ben zelf 26 jaar(m) en ben ook van plan om in Januari 2 weekjes naar Thailand toe te gaan…
eerst 2-3 dagen bangkok en dan door naar phuket…

En ook ik heb nog niemand waar ik mee reis :slight_smile:
dus miss heb je intresse, ik hoor het wel…

Groetjes

Klinkt goed… Ik had ook in gedachte 2-3 daagjes Bangkok te doen… Kun je me even je Facebook geven…??

Gr… Faza

Vanaf 2-1 weer in Thailand tot 15-2 ik wil rondreizen maar ben ook een flinke stapper! Plan is om wel naar het zuiden te gaan en daar te duiken/feesten en chillen…

Beste mensen,
Als jullie eventueel vragen moesten hebben over Thailand,dan kan je bij ons in het reiscafe terecht!(zie link handtekening)
groetjes:georgessiam.

Hoi iedereen,

Ook hier liggen de plannen om de 1e week van januari in bangkok te zijn en van daaruit verder te reizen naar thailand, vietnam cambodja etc…

Typische backpakkers dingen doen: cultuur snuiven, sensatie zoeken en feesten!
Misschien we leuk om ergens op schiphol of bangkok elkaar tegen te komen…

Bij interesse stuur anders gewoon maar een berichtje…!!

greetz Martijn (26 jaar)

Hoi!

Ik ben ook 25 en op dit moment in India. Ik vlieg 12-12 van Delhi naar Bangkok en ben dan tot 18 januari 2012 in Thailand/Cambodja. Eilanden en feestjes (Full Moon) staan ook op mijn lijstje! Misschien kunnen we meeten. Benieuwd of je inmiddels al wat concretere plannen hebt :slight_smile:

Groetjes, Michelle

Even goed nagedacht over mijn plannen en heb toch wel wat dingen gewijzigd.

Doordat ik maar 6 weken heb, is Vietnam eigenlijk een no-go geworden.

Wat er nu ongeveer ligt: (vertrek, ik denk 1e week januari)
Bangkok
Noord-thailand
Noord Laos (eventueel gibbon trail)
afzakken naar zuid laos
Cambodja
Zuid Thailand (full moon, eventueel duiken, chillen)

Iemand met dezelfde interresses/plannen hier?

Gr Martijn

En is hier al een duidelijke planning van mensen die gaan, ik ben vrij van 26 nov tot 26 dec en wil heel graag op reis…maar tevens niemand die mee wil! Als ik richting azie ga dan wil ik zoizo golfsurfen en natuurlijk eens op stap. Voor de rest zoveel mogelijk zien en doen!

Ik hoor het wel als er nog mensen zijn die een leuk reisgenootje zoeken!

Ik zit nu in Vietnam en ga waarschijnlijk 6 december weer terug naar Koh Tao voor ongeveer 3 weken om te duiken. Ben er begin oktober ook2 weken geweest en was super gezellig!!