reismaatje v/m gezocht!

Hey Allemaal!

Ik wil heel graag mijn eerste (grote) reis gaan maken!..maarrrr niet alleen!

Mijn bedoeling is via deze oproep iemand te vinden die samen met mij wil reizen, en het ook samen wil gaan organiseren!

Nu zie ik dat heel veel mensen hier aan afspraken doen voor een overlapping etc. maar dat is niet mijn bedoeling.

Cultuur, natuur (ook even lekker rlxen op het strand), en feesten moet allemaal samen gaan in die reis!
:chin:Azie klinkt mij goed in de oren!! maar de bestemming staat nog niet vast dus valt over te praten!

Wil het liefst rond eind april vertrekken en midden augustus weer terug zijn (in september beginnen de studies weer vandaar :wink: )

Wil je contact kun je me ook toevoegen op [EMAIL=“carlijnreizen@hotmail.com”]carlijnreizen@hotmail.com

Hoop op reactie!! :dag: xx

Hallo Carlijn,

Ik zal me eerst even voorstellen, ik ben Dionne, 19 jaar ( vrouw) :P.
Momenteel studeer ik nog.
Een super idee, je reis!
Zelf heb ik helaas zolang geen vakantie. In mei heb ik een weekje vrij, en wil dan graag naar Egypte ( andere bestemming is ook mogelijk).
In de zomervakantie wil ik ook een rondreis gaan maken, maar ik kan niet langer dan 3 weken weg. Dit in verband met een assessment op school dat ik nog moet doen, en mijn werk.

Misschien lijkt het je leuk om samen in mei een weekje weg te gaan. De dagen dat ik vrij heb: 14 t/m 21 mei.
En wie weet volgen er nog meerdere reisjes :smiley:

Reizen is mijn passie, ik wil de komende jaren heel de wereld gaan zien.

Groetjes, Dionne