Reismaatje gezocht voor avontuurlijke reizen naar verre bestemmingen

Hey hey,

Ik ben blij dat ik hier lees dat er meer mensen zijn met hetzelfde probleem. Ik ben enorm reislustig en wil graag verre en avontuurlijke reizen maken, nieuwe dingen zien, andere mensen en culturen leren kennen … maar ik ben de enige in mijn omgeving. Ik heb absoluut geen voorkeur waar die reizen naar toe zouden moeten gaan, als ik maar veel van de wereld kan zien!
Ik werk als juf op een basisschool en heb dus lekker veel vakantie. Ik zou dan ook het liefst elke vakantie ook op vakantie gaan. Maanden reizen zit er helaas niet in, al zou dat natuurlijk het mooiste zijn. De eerstkomende vakantie is de herfstvakantie in oktober en ik zou dan heel graag weer op reis gaan.
Wie gaat er met me mee? Wie kan er mij de mooie plekjes van de wereld laten zien of wil ze samen met mij ontdekken?

Danielle (22)

De piramides in Egypte bekijken?

Duiken met dolfijnen in Eilat?

Het oude Havana bekijken in Cuba?

Laat het me (32, universiteit, man) maar weten wat jij in gedachten had. :biggrin:

Hee!

Helaas gaat de universiteit in de herfstvakantie gewoon door maar ik ben nu al wel aan het zoeken naar een ver-weg-vakantie in de kerstvakantie!

Ik dacht er aan om naar Thailand te gaan maar ik sta ook open voor andere ideeen

Anders mail je me even als het je wat lijkt!

Gr. Mariska (19)

Hoi,

Ik heb in de planning staan om volgend jaar augustus en september van NL (mogelijk via Oekraine) naar Moskou en dan per TransMongolie-Express naar Beijing te gaan

Groetnis,

Jan

Ik vertrek op 15 september voor 3 weken naar Namibië en Botswana.
Daar huur ik een 4x4 en doe dan een rondreis.
Heb reeds ervaring met Botswana en hou niet van georganiseerde reizen.
Als je je vakantie eventueel een beetje vroeger kan regelen, ben je welkom.
Jan

Hoi Danielle,

Je oproep spreekt me aan. Ik ben benieuwd van wanneer tot wanneer jij herfstvakantie hebt?

Groetjes,

Karlijn