Reismaatje(s) gezocht voor 3 weken in de zomer van 2017!

Hallo allemaal!

Ik wil graag een week of 3 in de zomer op reis (ergens tussen de laatste week van juli en de maand augustus). Het lijkt me erg leuk om een roadtrip te maken aan de westkust van Amerika, maar voor andere plekken sta ik ook zeker open! In Azie heb ik al veel mooie landen gezien.

Wil je ook in deze periode weg, laat het mij dan weten!

Groetjes Annemieke (35 jr)

Hoi Annemieke,

West Amerika heb ik al gezien. Welke andere landen hebben je voorkeur. Ik ben zelf al in Thailand, Laos, Cambodja, Mongolie, Rusland, China, Japan geweest. Ook heb ik Cuba en midden en Zuid Amerika bezocht. Daarnaast heb ik 8 landen van Africa bezocht.

Ik hoor het graag

[ul]
[li]Hey Annemieke, Canada lijkt mij ook heel gaaf, is alleen heel erg duur. Ik had het al een beetje uitgerekend laatst en dan ben je al snel voor 3 weken ruim 3000 euro kwijt en dan slaap je alleen in een tent. Klint goed duiken, surfen en natuur. Scandinavië had ik ook aan zitten denken, alleen daar kan je volgens mij niet duiken en surfen. En jij bent al in Bali geweest? Sulawezi etc nog niet?[/li][/ul]

Hoi Janneke, Okeeee dat is idd best prijzig…! Wist wel dat het niet goedkoop was maar… een tent zie ik niet zo zitten:)
Nee dat denk ik ook niet, is meer een roadtrip dan, veel zien, iets frisser. Ik ben nog niet op Lombok en Sulawezi geweest… het klinkt wel heerlijk, beetje warmte ook! Anders even gegevens uitwisselen?