Hoihoi, ik zal me eerst voorstellen. Ik ben Roshnie en ben nu 21 jaar. Ik zit in mijn laatste studiejaar pedagogisch werk en wil na mijn diploma naar Australie! Ik ga ongeveer begin okt 2012 ri Sydney.
Ik ben van plan om max. 3 maanden in Aus te blijven. Ik reis begin okt samen met een vriendin richting melbourne en adelaide. Rond de 29e vertrekt zij vanuit Adelaide weer naar Nederland en kan ik nog kijken welke kant ik op ga!
Lijkt iemand het leuk om rond eind okt samen vanuit Adelaide een stukje te reizen? Mijn plannen staan dus nog niet vast. Ik denk er wel bijv. aan om vanuit Adelaide ri Alice Springs en dan Cairns en dan weer afzakken naar Sydney. Zo iets haha!
Als je het leuk lijkt hoor ik het graag en kunnen we miss eens meeten!
Ik heb ongeveer dezelfde plannen! ik vertrek 3 oktober naar Sydney en het plan is inderdaan om dan richting melbourne-Adelaide te gaan. Van daaruit misschien richting Alice Springs-Cairns en dan weer langs de kust naar sydney. Even kijken of dat haalbaar is want misschien ga ik anders met een binnenlandse vlucht van alice springs naar Cairns.
Ik wil hier ongeveer 3 maanden over doen. 2 januari 2013 vlieg ik naar nieuw zeeland om daar nog 4 weken verder te reizen.
Ohja ik ben 22 jaar en mijn naam is Kim Obdam tegen die tijd trouwens 23 jaar… Misschien leuk om contact te blijven houden?
Wat leuk dat je ook ongeveer dezelfde plannen hebt!
Ik wil ook drie maanden over hetzelfde stuk doen. Ik heb ook zitten kijken naar een vlucht naar Cairns, ik twijfel nog of ik dat vanaf Adelaide wil doen of anders Alice Springs. Super gaaf dat je ook nog naar Nieuw-Zeeland gaat! Ga je werken in beide landen? Lijkt mij leuk om contact te houden. !