Reismaatje Iran januari 2016

Hoi allemaal,

Begin januari 2016 wil ik graag een aantal weken (2-4) door Iran reizen. Ik ben gewend om alleen te reizen, maar door Iran reizen lijkt me wel prettig en gezellig met een reismaatje (man of vrouw). Ik heb verder geen vaststaande plannen; ben wel een echte backpacker, dus budget reizen en het lijkt me super gaaf om daar ook te couchsurfen en op die manier in contact te komen met de locals!
Heeft er iemand zin om mee te gaan? Of ken je iemand die geïnteresseerd is?

Groetjes, Marcha Verhaeg

Hoi Marscha, ik ben ook van plan om volgend jaar naar Iran te gaan en ook liever niet alleen. Ook al heb ik behoorlijk wat reiservaring :slight_smile:

Heey Kirsten,
Ik ga misschien met een reisgenootje die ik al ken. Ik kan het wel laten weten als dat niet doorgaat? Wat zijn jou concrete plannen? Ik ga begin januari in ieder geval.

Hoi Marscha, ik heb zojuist een optie genomen op een reis naar Iran in mei 2016 voor 14 dagen (djoser). Zover ik kan zien ben ik de enige die zonder reispartner reist en het zou leuk zijn als er nog iemand mee gaat die ‘alleen’ reist. We zouden een 2-persoons kamer kunnen delen, dat scheelt dan weer zo’n kleine 400 Euro.
Groeten
Eky

Heey Eky,

Mijn vlucht staat al gepland op zondag 3 januari, dus ik ga sowieso dan voor 4 weken. Toch bedankt voor het berichtje!

@ Kirsten, wat zijn jouw plannen ondertussen? Al meer duidelijk? Als je ook in januari gaat lijkt het mij nog steeds leuk om een deel samen te doen. Helaas heeft een vriend van mij afgezegd.

Groetjes, Marcha

Hi, januari gaat me helaas niet lukken. Veel plezier, ben heel benieuwd hoe het is om daar in je uppie te reizen.

Hey Marcha! Hoe was Iran? Ik heb een vraagje. Hoe heb jij het gedaan met geld? Ik begrijp dat je alles cash mee moet nemen. Dat is dus een flinke berg geld wat je bij je hebt. Heb je daar onveilig over gevoeld? En wat heb jij ongeveer uitgegeven? Ik reis zelf ook behoorlijk low budget. Hoop wat van je te horen!

Hoi Kirsten,
Ben je al in Iran geweest of nog niet?>>>