reismaatje gezocht voor werken op een summercamp in amerika zomer 2009

Hallo,

Ik (meisje van 18, als ik ga ben ik 19) ben van plan om aankomende zomer voor 3 maanden naar Amerika te gaan om daar te gaan werken op een summercamp voor special needs. Een vriendin van mij is er al 2 zomers geweest en raad dit mij absoluut aan. Zelf gaat ze dit jaar niet meer omdat ze op zoek in naar een vaste baan.
Dus ik zoek eigenlijk een nederlands reismaatje (lijkt me toch wel fijn om af en toe even nederlands te kunnen praten, vooral in het begin) om met mij mee te gaan naar Camp Loyal town (het special needs camp)
Lijkt iemand dit wat? Reageer dan!:teeth:

Groetjes,
Sharon

Hee,
Ik ben Yara en ben volgende zomer 17 jaar, het helpen op een summercamp lijkt me erg leuk.
Maar hoe oud moet je daarvoor zijn?
Ik hoor van je!

Groeten Yara

Heej!

Lijkt mij leuk! Ik ben komende zomer ook 19, maar ik kan waarschijnlijk geen 3 maanden ivm school :frowning:
Heb je meer info over dit kamp? Waar het zit etc?
Je kan me ook mailen via [EMAIL=“s.g.vandijk@planet.nl”]s.g.vandijk@planet.nl of voeg me ff toe op hyves www.suuszels.hyves.nl

Groetjes, Suzanne

Heeey!
Ik ben ook van plan om komende zomer voor ongeveer 3 maanden naar de VS te gaan! Wil ook eerste op een summer camp werken en daarna 3/4 weken rondreizen. Ik heb niet echt een voorkeur voor een soort kamp… Special needs kamp lijkt me zwaar maar wel leuk! Heb je ervaring met mensen met een beperking?
Als je eens wil mailen: [EMAIL=“mirnavolman@hotmail.com”]mirnavolman@hotmail.com.
Groetjes, Mirna