Reismaatje gezocht voor Wereldreis eind 2015 ± 6 maanden!

Hoiii allemaal!

Ik ben Linda, 24 jaar en woon in Friesland. Eind dit jaar wil ik mijn droom waamaken: op wereldreis! Daarvoor zoek ik een avontuurlijk, actief maar vooral gezellig reismaatje!

Ik heb gestudeerd aan de hotelschool in Leeuwarden en heb tijdens deze opleiding een tijdje in Thailand en Bali ‘gewoond en gestudeerd’, in 2012 ben ik afgestudeerd en sindsdien ieder jaar weer teruggekeerd naar Thailand voor vakantie. Ik wil heel graag weer voor een langere periode dit heerlijke leventje gaan leiden, en meerdere landen gaan ontdekken. Maar ik zou mijn reis graag samen met iemand doen!

Hieronder de route die ik op dit moment in m’n hoofd heb. Maar ik ben erg flexibel, en wil graag samen met m’n reisgenoot de ideale route creëren!

Mijn plan is om in november te vertrekken richting Thailand, daar ongeveer 3/4 weken rond te reizen, dan door te gaan naar Bali, daarna ongeveer 3 maanden te gaan werken in Nieuw Zeeland, en vervolgens in Argentinië (of een ander land in zuid of midden Amerika) een taalcursus Spaans te volgen. Dan zou ik graag via Suriname weer terug willen keren naar Friesland… Maar nogmaals, dit is enkel een idee, en kan zeker nog aangepast worden!

Heb jij ook ongeveer dezelfde plannen? Stuur me dan een berichtje en wellicht kunnen we dan reismaatjes worden? :slight_smile:

Linda

Hey Linda!