Reismaatje gezocht voor Wereldreis eind 2015 ± 6 maanden!

Hoiii allemaal!

Ik ben Linda, 24 jaar en woon in Friesland. Eind dit jaar wil ik mijn droom waamaken: op wereldreis! Daarvoor zoek ik een avontuurlijk, actief maar vooral gezellig reismaatje!

Ik heb gestudeerd aan de hotelschool in Leeuwarden en heb tijdens deze opleiding een tijdje in Thailand en Bali ‘gewoond en gestudeerd’, in 2012 ben ik afgestudeerd en sindsdien ieder jaar weer teruggekeerd naar Thailand voor vakantie. Ik wil heel graag weer voor een langere periode dit heerlijke leventje gaan leiden, en meerdere landen gaan ontdekken. Maar ik zou mijn reis graag samen met iemand doen!

Hieronder de route die ik op dit moment in m’n hoofd heb. Maar ik ben erg flexibel, en wil graag samen met m’n reisgenoot de ideale route creëren!

Mijn plan is om in november te vertrekken richting Thailand, daar ongeveer 3/4 weken rond te reizen, dan door te gaan naar Bali, daarna ongeveer 3 maanden te gaan werken in Nieuw Zeeland, en vervolgens in Argentinië (of een ander land in zuid of midden Amerika) een taalcursus Spaans te volgen. Dan zou ik graag via Suriname weer terug willen keren naar Friesland… Maar nogmaals, dit is enkel een idee, en kan zeker nog aangepast worden!

Heb jij ook ongeveer dezelfde plannen? Stuur me dan een berichtje en wellicht kunnen we dan reismaatjes worden? :slight_smile:

Linda

Hey Linda!

Ik ben Grieta, 26 jaar en woon ook in Friesland, Leeuwarden. Momenteel doe ik nog een studie, maar waarschijnlijk ga ik die op hold zetten. Mijn motivatie is volledig weg, omdat ik wil gaan reizen. Ik doe een financiële studie aan de NHL en werk bij de SNS in Groningen. Erg saai allemaal. Maar gelukkig ben ik dat niet :P. Gezien mijn relatie sinds kort is stukgelopen ga ik waarschijnlijk eerst naar Groningen verhuizen. Vanuit daar wou ik gaan sparen en een lange reis plannen. Eerst zou ik alleen, als ik niemand vind doe ik dat nog steeds, maar toen hoorde ik van deze site. Waar ik heen wil heb ik nog niet duidelijk dus. Er is ook zoveel moois! :slight_smile:

In mei wou ik minimaal een weekje gaan oefenen om alleen te reizen. Malaga, Spanje had ik hiervoor in gedachten. Alles wel budget en met het idee nieuwe mensen te ontmoeten. Voor de langere reis, ook budget, had ik zelf ook in gedachten ergens te gaan werken. In verschillende landen, zolang het ergens leuk is. Ongedwongen en genieten van omgeving. Zodat de geldvoorraad niet op raakt :).

Verder over mij: ik ben best wel een spiritueel type, vegetarisch, niet zo sportief maar wel een feestbeest.

Gezien we ook zo lekker dichtbij wonen is het misschien een idee eens af te spreken? Kijken of het klikt?

Groetjes Grieta.