Hallo allemaal!
Ik ben op dit moment in Ho Chi Minh City - Vietnam. Ik ga hier vier weken Engelse les geven aan universiteitsstudenten. Hierna heb ik 2,5 maanden de tijd om rond te reizen (van midden december tot 1 maart). Ik heb gemerkt dat ik het misschien toch fijner lijkt om in dit hectische land samen met iemand te reizen. Ik ben zelf 21 en heb net mijn Bachelor psychologie binnen. Een reismaatje voor een deel van de 2,5 maand is ook welkom!
Cheers!
Hi Judith!
Wat gaaf dat je voor een maand Engelse les geeft in Vietnam.
Mijn plan is begin januari te vertrekken richting Bangkok en dan eerst 3 weken door Thailand te reizen en dan door te reizen naar Vietnam, Laos, Myanmar en ik wil dan eindigen eind februari in Indonesië. Het lijkt me leuker om een gedeelte of langer met iemand samen te reizen, dan alleen!
Ik ben 24 jaar en kom uit de omgeving van Amsterdam. Ik hou ervan om de cultuur te leren kennen, uitstapjes te maken, de natuur de verkennen, maar ook om heerlijk te genieten op het strand met een cocktail en s’ avonds een feestje te pakken.
Mocht je nog iemand zoeken, dan kan je me altijd een berichtje sturen!
Groetjes,
Alyssia
Hey judith,
Ik ben ook in Zuid Oost Azië te vinden van 3 januari tot 28 februari, alleen heb ik straks 2,5 mnd vrijwilligerswerk erop zitten. Ik land in Bangkok en wil via Cambodja naar hanoi reizen waar ik weer naar huis vlieg.
Ik ben 24 jaar en kom uit Brabant. Heb in augustus mijn pabo diploma in de wacht gesleept en geniet nu nog even van de vrijheid voordat ik niet meer onder het volwassen leven uit kom. Ik vind eigenlijk alles super interessant. Zee, natuur, cultuur, zowel luxe als primitief. Een drankje op zijn tijd is zeker welkom, maar vele nachten doortrekken is niet zo mijn ding. Al staat er niks vast wanneer iets wel heel erg gezellig is.
Mochten jouw plannen overlappen en klink ik gezellig genoeg, laat het dan maar weten.
Groetjes marloes