Reismaatje Laos, Cambodja, Vietnam

Hoi Allemaal,

Ik ga eind september voor 4 maanden reizen. De eerst maand gaat er een vriendin mee, dat is in thailand. Maar de maanden daarna ben ik alleen en ik zou het wel gezellig vinden om samen met iemand te reizen. Wie gaat er van eind oktober ong 25e naar laos cambodja en vietnam?
Ik zal nog even wat over mezelf vertellen:
Ik ben Marloes, 24 jaar, afgestudeerd aan de Pabo, houd van gezelligheid, maar serieuze gesprekken moet ook kunnen op zijn tijd, ben enthousiast en heb heel veel zin in mijn reis.
Verder ben ik nog nooit in me eentje en zover op reis geweest.

Groetjes Marloes

Hoi Marloes,

Beetje laat, maar ik ben ook van plan naar Vietnam te gaan en vanuit daar rond te gaan reizen. Ik ga er waarschijnlijk 20 september heen, waar ik eerst 4 weken vrijwilligerswerk ga doen, vervolgens een weekje familie ga opzoeken en daarna ga rondreizen (naar de rest van Vietnam, Laos, Thailand en Maleisie). Ik ben verder ook nog nooit alleen op reis gegaan.

Heb je al iemand gevonden? Anders kunnen we mooi contact hebben:D

Groetjes, Huyen

Hoi Huyengie,

Ik ben nog niet weg en heb mijn oproepje pas vandaag geplaatst dus je bent mooi op tijd. Wil je me wat meer over jezelf vertellen?

Groeten Marloes

Hoi Marloes,

Haha verkeerd gelezen… Dacht dat ie er al lang stond!
Ik ben 23 jaar, sinds een paar maanden afgestudeerd sociaal psycholoog en werk momenteel als projectmanager bij een onderzoeksbureau. Ik heb daar dus ontslag genomen, omdat het niet helemaal mijn ding is, het ‘aan het werk gaan’ mij toch iets te snel is gegaan en ook nog heel graag wil gaan reizen voor een tijdje.
Ik was in eerste instantie gewoon van plan alleen te gaan reizen, maar zag je oproepje en dacht, kan geen kwaad gezelschap te hebben! Ook voor mij is het dus de eerste keer dat ik alleen op reis ga, maar het lijkt me allemaal superspannend en heb er erg veel zin in!

Groetjes, Huyen