Ik heb altijd gezegd na mijn studie ( pabo ) op reis te willen. In mei is dat eindelijk zover, het enige wat nu nog ontbreekt is een gezellig, spontaan reismaatje!
Echt concrete plannen heb ik nog niet, maar ik zit te denken aan een reis van ongeveer 3 maanden. Bestemming heb ik nog niet, maar ik ga niet in benidorm zitten; ik ga liever proeven van een totaal andere (wellicht aziatische) cultuur…
Spreekt dit bericht je aan, reageer dan snel, en wellicht gaan wij samen erg veel lol beleven!
Ik ben als alles goed gaat in maart klaar met mijn studie (sociologie) en wil dan in mei voor 3 maanden naar Peru gaan. Om Spaans te leren, vrijwilligerswerk te doen en rond te reizen. Het is geen Azië, maar wellicht ook iets wat je aanspreekt. Laat maar weten.
Ik ben al een ruime tijd bezig met voorbereidingen … ik denk dat ik rond April zal beginnen met het leren van Spaans. na een tijdje vrijwillegerswerk te hebben verricht wil ik 3/4 maanden rond reizen… ik heb net noord afrika achter me… vorige jaar Europa… nu Z-Afrika…
Misschien kom ik jullie wel tegen