Reismaatje gezocht Bali & Gili eilanden JANUARI 2016

Hi Allemaal,

In januari 2016 vertrek ik voor de tweede x naar Bali. In 2011 ben ik 4 maanden alleen naar Azië geweest en dat is zeer goed bevallen.

Ik vertrek nu voor een mini reis (vakantie van 3,5 week) naar Bali & Gili eilanden en het lijkt mij leuk om meer mensen daar te ontmoeten. Verder heb ik specifiek weer opnieuw voor Bali gekozen omdat ik een paar dagen wil gaan surfen. Als je het leuk lijkt om een stukje samen te reizen, stuur mij dan een berichtje!

Groetjes Naomi

Hee Naomi,

Was benieuwd of je al een reisgenootje hebt gevonden? Eind januari (rond de 28e) ga ik naar Indonesië en ik heb precies dezelfde plannen, wil ook graag leren surfen op Bali. Ik kan pas de 28e gaan omdat ik nu in Australië ben en dan mijn vlucht terug naar huis gepland staat, die ik dus wil laten omboeken. Ik hoor het wel!

Groetjes Lianne

1 like

Hi Lianne,

Dank voor je berichtje! Ik ben er alleen wel echt van begin tot en met eind januari. Dus de 28ste kan wel maar dan heb ik slechts enkele dagen nog. Moet helaas in februari weer terug naar NL. Anders had ik er zeker wat maandjes aan vastgeplakt :wink: leuk dat je in Aust. zit! Heel veel plezier daar.

Groetjes,

Naomi