Sorry voor mijn late reactie. Ik krijg alleen een link naar mijn email gestuurd als ik een prive bericht heb ontvangen. Ik zou heel graag in nov-dec naar Afrika willen vertrekken. Zoals anderen op dit forum vind ik georganiseerde reizen te duur en wil ik ook het liefste low-budget gaan. Zelf heb ik nog geen ervaring met reizen in ‘ontwikkelingslanden’, maar ben erg avontuurlijk ingesteld. Misschien is het handig om een gezamenlijk emailadres aan te maken voor de mensen die interesse hebben om gezamenlijk te reizen. Dan kunnen we wat sneller reageren, dit lijkt mij iig handig om iets van de grond te laten komen ;). Ik hoor het nog wel. Ik zal deze site iig vaanf nu erg goed in de gaten houden ;).
Groetjes Kim
Ik zou ook graag vertrekken in november - december… Het is echter nog afwachten hoe het op m’n werk zit, want heb nog geen vast contract en zou mss wel eerst wat zekerheid willen inbouwen daar…
Je kan me altijd mailen, ofwel via deze site, ofwel op m’n email miekevl_1984@hotmail.com…
Zo kunnen we eventueel wel iets regelen
Bedankt voor je berichtje. Mijn plannen zijn nog verre van concreet wat betreft Afrika, maar het is zeker leuk om samen verder te kijken of een reisje er eventueel inzit. Ik heb je een mail gestuurd naar je hotmail account. Voor mij is het gemakkelijker om vanaf hotmail te communiceren aangezien ik deze mail bijna dagelijks check.
Groeten,
Ik wil in oktober voor onbepaalde tijd naar Afrika! Mijn voorkeur gaat op dit moment uit naar landen als Mozambique, Malawi en Tanzania maar ik sta in principe overal voor open! Aangezien ik mijn werk en kamer hier in Groningen op zeg ben ook ik nergens aan gebonden wat betreft tijd!
Mijn voorkeur gaat uit naar zo weinig mogelijk plannen, het allemaal op me af laten komen, zelfstandig touren met een jeep, wildlife, cultuur, uitgaan, vrijwilligerswerk en vooral een heeeerlijke tijd hebben.
ok ik wil graag in die periode naar afrika .liefst eigenlijk een half maandje eerder.wil ook zo low budget mogelijk . ik wou even weten hoe oud je bent
en of je het eenbezwaar vindt dat ik iets ouder ben
ben zelf 45
ik hoor wel van je ben wel erg avontuurlijk ingesteld hoor .en geen ouwe muts . oke veel vakantie plezier
hallo
ik zou zelf dan .in oktober willen gaan .zit te denken aan begin oktober .
daar ik heel graag eerst naar hermanus wil ,om de trek van de walvissen meet te maken .
of richting gordens bay de eerst paar dagen .verder heb ik nog niets vast gelegd .
als je nog intresse hebt kun je me ook mailen
mpzwaan@live.nl
Ik ben van plan om in januari/februari te vertrekken. Ik zou graag naar Tanzania willen gaan, eventueel in combinatie met Zanzibar. Het betaalbare vrijwilligerswerk dat ik destijds had gevonden gold alleen voor Zuid Afrika. Dus als mensen naar ZA willen dan zal ik even in mijn computer zoeken waar ik die links heb opgeslagen.
Zijn er meer mensen die in januari/februari naar Tanzania willen vertrekken?
Groetjes Kim
ja ik wil in oktober november naar zuid afrika en vrijwilligerswerk doen .
heb jij nog leuke enngoedkope adresjes gevonden . mijn interessen gaat wel uit naar dieren .
Ik vlieg 1 november naar Kenia en wil dan het liefst naar Tanzania en Mozambique, maar wanneer, hoelang en in welke volgorde ben ik nog niet helemaal over uit!
Ik zit nu in Ghana voor een vrijwilligersproject… Ik ga per 1 nov naar Tanzania om vanuit daar met de trein te reizen naar Zuid Afrika… Ik zal dan door Zambia/Zimbabwe rijden en wil onder andere bungee jumpen van de victoria falls en veel doen en zien in Zuid Afrika… Ik zal tot begin januari in Afrika blijven en daarna vertrek ik verder naar Azie… Mij lijkt het leuk om dit samen te doenn…
Ik ben 24 jaar…