Reismaatje gezocht (20 -30 jaar / V)

Hoi hoi!

Ik ben Amy, 24 jaar, en via deze weg opzoek naar een gezellig maatje om samen mee op stedentrip te gaan. Vóór de kerst heb ik een paar dagen vrij en zou dan graag een stad in Europa willen bezoeken. Ik zat zelf te denken aan Praag of Wenen, maar sta ook zeker open voor andere bestemmingen.
Ik ben sociaal, makkelijk in de omgang, reislustig, ondernemend, eerlijk, open en vind het leuk om nieuwe mensen te ontmoeten. Aangezien mijn vriendinnen andere prioriteiten hebben (werk, studie, relaties, je kent het misschien wel :wink: ) zoek ik via deze weg leuke vriendinnen om mee samen te reizen.

Heb je rond kerst geen tijd en/of heb je andere reisideeën, maar vind je het wel leuk om samen te reizen dan hoor ik het ook graag. Er staan namelijk nog heel wat bestemmingen op mijn bucketlist :slight_smile:

Groetjes!

Ik heb helaas rond kerst geen tijd, het nadeel van werken in de zorg… Je bent met feestdagen gewoon aan het werk haha. Maar ben wel benieuwd naar de rest van je plannen! Ik wil in Juli 2017 3 weken richting Indonesië of een ander stukje in Azië… (ik ben overigens 21jr :wink: )

Groetjes Stephanie

Sent from my SM-G901F using Wereldwijzer mobile app

Heb je een pb gestuurd :slight_smile:

Lijkt me heel leuk! Heb je al iets of iemand?

• Updated - - -

Ben niet zo heel goed met deze site! Dit is mijn email: nikkiteijsse@hotmail.com

hoihoi

ik ben een aantal dagen voor oud en nieuw vrij, kan jij dan toevallig?
wil zelf ook nog heel graag naar praag!

al plannen voor volgend jaar en welke bestemmingen lijken jouw nog meer leuk?
ik vind de meer onbekende landen ook heel tof!

groetjes
annika

Heb je een pb gestuurd

ik heb alle tijd van de wereld alleen ben ik iets ouder maar voel me jonger ik zou graag je vaste maatje willen worden
gr marcel

hey, mocht je nog eens een citytrip maken,
dan wil ik gerust meegaan!
Ik sta voor alles open.
Ikzelf ben een 21 jarige studente, ik ontdek graag dingen en ik leer graag nieuwe mensen kennen.
Je laat maar eens iets weten !
Groetjes Griet