Reismaatje 30-7 t/m 18-8 2011 Thailand

Ik ben 28 jaar en werkzaam als sales consultant.
Ik ben op zoek naar een reismaatje voor Thailand, ongeveer 10/11 dagen rondtrekken en daarnaast 4/5 dagen strand. tussen de 27 en 34 jaar, man of vrouw.
Ik heb echt 0 ervaring hierin…heb ook nog geen ticket.
Ik weet dat het laat dag is maar heb in eerste instantie gekeken naar single/groepsreizen maar kon het niet vinden qua datum/prijs…Dit is dan ook een droomreis voor mij!
Ben erg spontaan en impulsief…
Pas me graag aan qua rondtrekken…aangezien ik daar geen ervaring mee heb.

Sta overal open voor…

Groetjes Lotte

hallo lotte,
ik ben thailand eigenlijk beu en het is echt niet zoals fietstochtje in NL en effe langs de kust. maar ik wil je wel begeleiden om levend uit die jungle te geraken, als jij betaalt…

1 like

Hey Lotte,

Voor dit jaar heb ik al een vakantie geboekt, maar wil volgend jaar oktober graag voor +/- 20 dagen naar Thailand toe. Net als jij heb ik geen ervaring met backpacken. Een single vakantie vind ik eigenlijk te duur en dan kun je ook geen eigen indeling maken van je vakantie. Alleen durf ik sowieso niet te gaan, maar met z’n 2en is het prima te doen.
Voor nu heb je er dan ook niks aan dat ik reageer maar mocht het nou dit jaar niet lukken en/of je wil volgend jaar weer dan is het misschien leuk om mijn oproepje ingedachten te houden. Ik ben 31 jaar, spontaan, gezellig en kan me prima aanpassen. Hou van veel dingen bekijken maar ik wil ook wel graag een paar feestjes bijwonen die op de eilanden worden gegeven.
Hopenlijk vind je nog iemand die ook die kant op wil!

Groetjes Janine