reisje voor na examen!?

Hoi allemaal op wereldwijzer!

Over een tijdje doe ik examen en daarna wil ik een reisje maken. Ik wil binnen Europa blijven en niet een reisje naar Spanje, Italie, Frankrijk en andere “echte” vakantielanden… Alle soorten reisjes en tips zijn welkom, ook werken, waar dan ook! Heb me al rotgezocht op internet, maar via de grote organisaties kan ik eigenlijk niets passends vinden…Reacties dus heel erg welkom echt!

Heel erg bedankt alvast! :slight_smile:

Ciao, Britt

Hoihoi!

Ik ben afgelopen zomervakantie naar Hongarije geweest. Het land is hartstikke leuk en er is best veel te doen. Ook de prijzen vallen erg mee. Wij zaten in Siofok, aan het Balatonmeer en dat was echt onwijs gaaf. 's Avonds kun je er leuk uitgaan en Budapest is ook waanzinnig mooi als je er van houdt. De reden dat wij naar Hongarije zijn geweest is precies dezelfde reden als die jij geeft: we willen niet ergens naartoe waar iedereen al naartoe gaat. In de zomer zijn er vooral Nederlanders en Duitsers te vinden, maar dat is lang niet zo massaal als in Spanje ofzo. Daar bedoel ik mee dat het ‘kom-je-buurman-tegen-gehalte’, zoals wij dat noemen, heel laag is. Onze vakantie was heel geslaagd en ik raad iedereen aan ook eens naar Hongarije te gaan!

Groetjes Cindy

Ik zat deze zomer ook een paar dagen in Siofok, tijdens interrail, en het is zeker een aanrader!! het is ook zeker niet duur. Wel nog vrij toerisctisch, maar minder dan de middenlandse zee. Interrail zelf is trouwens ook een aanrader! Dan kan je heen waar je wilt. kijk voor meer info op www.ns.nl