Wie weet wat de naam van de reisgids van " Ierland ’ bij Lonely Planet is?
Wie kan ons iets vertellen over de graafschap Donegal en de bezienswaardigheden?
Wie weet wat de naam van de reisgids van " Ierland ’ bij Lonely Planet is?
Wie kan ons iets vertellen over de graafschap Donegal en de bezienswaardigheden?
http://www.govisitdonegal.com/ check out deze link
Alles over een visit naar Donegal.
En wat bedoel je precies met die vraag over de reisgids?
Bedoel je deze? Lonely Planet Ireland
Overigens vind ik iemand doorsturen naar een andere site als antwoord op een vraag zonder toelichting wat mager als beheerder.
Wat is daar nu mis mee? Zo kan die persoon toch zelf kijken. Sorry hoor maar het is niet omdat ik beheerder ben dat ik een uitleg van hier tot tokio moet geven terwijl die persoon het zelf even kan lezen. Ik kan van tevoren niet ruiken wat die persoon wik doen en in plaats van over en weer vragen te stellen kan ik hem net zo goed doorsturen naar de officiele pagina van donegal. En ik ben zelf nooit in donegal geweest dus hoe zou ik het anders moeten zeggen wat er te doen is?!
Tsja… als ik zie dat je zelden op het Ierlandforum bent en als je dan een antwoord geeft je iemand alleen doorverwijst…
En jawel, als beheerder hoor je een redelijke uitleg te geven, door te vragen, topics actief te houden en kennis van het land te hebben.
Inmiddels heb ik een reisgids van Trotter Ierland op de kop getikt, (een oudere versie van 1998), daar stond informatie
over de Graafschap Donegal. Bedankt voor de doorwijzing govisitdonegal.com.
@janhuis: in tegenstelling tot wat Theiz zegt, vond ik het niet nodig om alles woord voor woord te gaan zeggen wat er op de site stond. Ik ben zelf nooit in Donegal geweest dus kan ik er ook geen persoonlijke mening over geven over wat er te doen is. Dat is de reden waarom ik je had doorgestuurd.
Ik lig zelf ziek (iets wat Theiz niet ziet) maar vond toch dat ik je even snel moest helpen.
Je kunt ook altijd een nieuwere versie kopen (indien je dat wilt natuurlijk), ik heb meerdere reisgidsen van Ierland, maar de algemene info over Donegal zal wel hetzelfde zijn. Je kunt alleen natuurlijk niet uitgaan van prijzen e.d. ![]()
Ga je alleen naar Donegal toe?
Hoi nathalie, bedankt voor je berichtje, .Met mijn vrouw en dochter ga ik naar een eilandje ten noorden van Donegal,We gaan huis-sitting doen.
We gaan 2,5 week op 2 honden en 2 katten passen. We hadden ons op een house-sitting side ingeschreven, en daarop had ik een aantal adressen aangescreven
of we huis-oppas konden gaan doen. 2 maanden niets vernomen, maar plotseling kregen we een berichtje uit het noorden van Ierland of we wilden oppassen.
Binnen 5 dagen hadden het rond, de datums en de ferry en de eurotunnel. We gaan met de auto op de trein door de tunnel. voor mij is dit de 2de keer naar Ierland. 32 jaar gelden heb ik een trektocht met een huifkar in de buurt van Cork gedaan (samen met nog 19 personen0. Toen hebben we schitterend weer gehad. Ik laat het hier even bij je kan altijd mij vragen over hoe de vakantie was.
House sitting. Dat is apart
Maar als ik het goed begrijp ga je naar Ierland via Engeland? Dan ga je zeker in Liverpool weer op de boot naar Dublin en van daaruit met de auto naar Donegal…
Ik ga zelf (hopelijk) dit jaar verhuizen naar Ierland (weet nog niet waar naartoe) en ik ga ook met mijn eigen auto die kant in. Maar ik denk dat ik ga voor de optie om in Frankrijk op de boot te stappen en dan rechtstreeks varen naar Cork. Maar dat is nog niet zeker hoor ![]()
Voor wanneer je ook vertrekt, veel plezier en laat zeker even weten hoe het is gegaan!
Er is een nieuwe website/app genaamd www.Digitourist.com waarbij je per land/plaats kan zien waar verschillende bezienswaardigheden te vinden zijn. Ik heb het ook gebruikt voor mijn tijd dat ik was rondreizen en het is een hele handige app, een aanrader!
groetjes