Ha mensen,
Ik ben Stanzi, 18 jaar oud volgend jaar ga ik backpacken in Latijns Amerika, ik ben van plan richting Bolivia en Peru te gaan, en heb nog geen reisgenootje, aangezien ik van plan ben die daar pas te vinden. Zijn er mensen die ervaring hebben met het ontmoeten van mensen om daar mee door te reizen? vooral in Latijns Amerika?
Alleen reizen vind ik verschrikkelijk saai, dus een reisgenoot zou ik heel leuk vinden (on the road)
Groetjes Stans
Wanneer ga je precies weg?
Via Wereldwijzer app
Dat weet ik nog niet precies, ik ben aan het werk om geld te verdienen voor mijn reis, als ik genoeg heb wil ik weg (het liefste zo snel mogelijk haha, maar helaas kan dat niet aangezien ik dit studiejaar nog af moet maken, tot tenminste september)
Oh oke! Ik snap het ja haha.
Ik vraag het omdat ik vanaf september t/m december zelf ook naar Peru, Bolivia en Ecuador ga
weet je al waar je precies heen gaat?
Via Wereldwijzer app
Wat ontzettend gaaf! Wauw. Ik wil precies naar de zelfde landen, vanaf Ecuador naar beneden tot Bolivia. Heel gaaf dat je in September gaat! Ik zou het liefste gewoon mee gaan haha, maar helaas… Hoe lang ben je van plan te gaan reizen?
Oh leuk! Ja ik heb er ook echt heel veel zin in
ik ga ongeveer 4 maanden!
Via Wereldwijzer app