Reisgenoten m/v gezocht voor trip Zuid(elijk) Afrika van half januari tm half april 2014

Hallo avontuurlijke reizigers! Ga jij per toeval in dezelfde periode naar Zuidelijk Afrika en vindt je het leuk om het reisavontuur in de vorm van backpacken, lowbudget, couchsurfing, sociale/dier projecten delen, neem dan contact met me op. Half januari kom ik aan in Johannesburg.

Kort over mij: Miriam, 36 jaar, ervaren backpackster in Latijns-amerika, sociaal, sportief, avontuurlijk, ondernemend…

Wie weet kunnen we samen t reisavontuur tegemoet!

Groeten Miriam

Hi Miriam,

Die periode ben ik ook in zuidelijk Afrika. Werk op t moment in een ziekenhuisje in Tanzania en vanaf half februari wil ik via Malawi, Zambia en Namibië naar Zuid Afrika gaan in ongeveer 3 maanden. Wil alles een beetje low budget gaan doen en hou van avontuurlijke reizen, natuur en cultuur. Weet jij al of je nog andere landen naast Zuid Afrika wilt bezoeken?

Via Wereldwijzer app

Hé Mirjam, ik zit tussen 15/1 en 6/2 in Zuid-Afrika.
Wellicht kunnen we een paar dagen samen optrekken.
Wilde eigenlijk vanuit Kaapstad een rondje maken. Heb echter nog geen reële plannen en sta open voor goede ideeën.
Ben nog helemaal nieuw in het reisgenoten gebeuren, maar heb best wel wat reiservaring. (Voornamelijk backpacken in Zuid-Amerika en Azië).
Hoor graag wat je plannen zijn.

Hey Maat, dank voor je reactie. Ik durf het nog niet te zeggen, graag wil ik een beetje van de buurlanden (namibie/mozambique bijv) ontdekken, maar t zal er aan liggen wat ik in zuid afrika allemaal ga doen…Blijf graag in contact met je! Groeten Miriam