Reisgenoten Gezocht

hallo, ben op zoek naar leuke en relaxte mensen, die zin hebben om dit jaar samen naar blanes te gaan… (dit aangezien mn beste vrienden allemaal al geboekt hebben :(…)

ben benieuwd naar de reacties…

mssn tot snel

grtz

kalle :smiley:

Joah, ga gwoon in je uh, uppie naar camping Roca oid :slight_smile:
Chantiejj & ik vermaken je wel :stuck_out_tongue:

als je dat wat vind en je bent tussen 15-19 jaar dan kan je met vinea :stuck_out_tongue: dan komt de helft alleen van de groep :slight_smile: dat doe ik ook namelijk :lol: www.vinea.nl

Originally posted by chantiejj@15-06-2005, 18:27:15
** als je dat wat vind en je bent tussen 15-19 jaar dan kan je met vinea :stuck_out_tongue: dan komt de helft alleen van de groep :slight_smile: dat doe ik ook namelijk :lol: www.vinea.nl **

Jaah, maar jy kent my he :stuck_out_tongue:

hmm hoegraag wij anderen ook helpen dit moeten we afslaan want we weten ngo niet waar we aan beginnen miss ben je wel wreed vuig tog

leuke ‘beste vrienden’ heb jij.

idd ik zou maar is goed je horoscoop lezen

ja is idd wel een beetje vreemd…

hahaha, is dat nu werkelijk zo vreemd? :wink:

zullen toch wel meer mensen met hetzelfde probleem zitten denk k, maar goed…

wat mn beste vrienden betreft; er gaan er 2 naar australie een paar maanden. Ander gaat naar Praag :blink: , waar k dus niet zo`n zin in heb, en de ander gaat met zn vriendin…

dus vandaar mijn oproep hier op dit forum…

heb foto`s, msn, cam en foon, voor diegene die dat wil :slight_smile:

grtz :smiley:

Wat is er niet leuk aan PRAAG??? De famillie van mijn vaders kant kom uit Tsjechie. Ga er trouwens deze zomer ook heen. Lucky me (2 keer vakantie):banana:

Praag (hieronder)

http://www.digitalefotosite-corenjoke.com/praag%20(a).jpg