Vineareis 18-27 Juli

Hey hey, :smiley:

ben een (bijna) negentienjarige meid en uhmz ik ga met vinea op vakantie naar BLANES (duhh) maar ik ga alleen en wil wel wa mensjes leren kennen zeg maar. Dus als je ook gaat, pleaz let me know :wink:

bye bye
kusz

19 jaar en dan nog met Vinea mee, dat is toch alleen maar voor 16 jarige. Maar ik wil je wel opvangen in Blanes. 28 juli 03.00 uur Disco Arena.

mike

hey uhh
maakt toch geen **** uit hoe oud ik ben
Ik ben gewoon van plan mezelf te amuseren
En ik ben de 27ste al terug in nederland
dus jammur voor jouw

Hey Mariantjuh,
Vinea is wel een goede reis, maar je moet je wel aan tijden houden. Je moet bijvoorbeeld om 6 uur terug zijn op de camping voor te eten en je hebt ook corvee- dienst (dat je moet koken, afwassen, tafeldekken, etc). Ik ben er twee keer mee geweest, maar ik ga d’r echt niet meer mee, want ik wil wel wat meer vrijheid. Want bijvoorbeeld om 6 uur wil ik nog wel lekker gezellig op terras zitten met mijn vriendin en wat lekkere jongens. Als je snap wat ik bedoel. en je moet ook om 3 uur weer terug zijn op de camping. De Vinea- mensen zijn gewoon oppassers.
Groetjes Christel

ik ga ook met vinea en die tijden… khoop dat we kunne rekken… egt ziek als je om 3 uur al terug moet zijn :angry: ik mag nu nog niet met een andere organisatie mee vn me ouders omdat ik dn pas net 16 ben… <_< maar volgend jaar ga k gewoon met gogotours ofzo :smiley:

Ik ga met vinea mee omdat ik dan een programma heb en ik me dan zeker niet zal vervelen. Die lekkere jongens komen vanzelf wel. Met corvee heb ik geen problemen, alleen beetje jammer voor de rest van de groep want ik kan niet koken :smiley:
Ik zal wel zien waar ik volgend jaar beland. Dit is namelijk mn eerste vakantie ooit…
Kussz

Hey Meiden,

Met de 3 uur bedoel ik, dat je terug moet zijn op de camping van het uitgaan. Terwijl je gewoon tot 5 uur kunt feesten. Dat was bij mij voorgevallen. Maar dat is alweer 3 jaar geleden voor mij. Het is een goede organisatie, daar gaat het mij niet om, maar je wordt wel als een klein kind behandelt.
Groetjes Christel

Hey christel bedankt voor je informatie want dit wist ik nog niet. We zullen wel zien waar we belanden. Ik bedoel ik mag dan wel 19 in die tijd maar er zijn ook nog 15jarigen bij misgien dat ze daar dan wel rekening mee houden… met welke reisorganisatie ga jij nu mee?

Hey Mariantjuh,

Ik ga nu met beachmasters. Daar zijn mensen aanwezig als er iets fout gaat en er zijn ook activiteiten waaraan je mee kunt doen, zoals een barbecue, een dag naar Barcelona, kroegentocht, Lloret by Night, etc. Dat is wel tegen betaling en geheel vrijblijvend. Wij zitten op een camping (Heet La Masia).

Groetjes Christel

ga je geen ene nacht tot 5 uur door dan? :angry: k ga wel hartig woordje praten met de vineamensjes :smiley:

Hey Chantiejj,

Dat was in ieder geval niet bij mij gebeurt. Het was elke keer tot 3 uur/ half 4 dat je terug was op de camping.
Christel

Originally posted by christel1982@31-03-2005, 15:06:14
** Hey Chantiejj,

Dat was in ieder geval niet bij mij gebeurt. Het was elke keer tot 3 uur/ half 4 dat je terug was op de camping.
Christel **

Ach, de Gotcha is open tot 3 uur dat komt dan goed uit, we zien jullie vanzelf wel verschijnen.
Lekker een kannetje Sangria wegslurpen op ons Chill Terras.

Kusjes De Gotcha Crew B)

Hey bar gotcha,

Ik zal er zeker zijn bij jullie oor daar kun je zeker van zijn…
Thoeft niet laat te zijn om het gezellig te hebben :wink:

bye kuzz

nee das waar en wij zien er de volgende dag weer fris uit voor de boys B)

Je hebt helemaal gelijk Chantiej
:smiley:

Watch out here we come,
toch jamr da je we niet in dezelfde
week gaan :frowning:

kusz

Hey Meiden, ik ben de volgende dag ook fris voor de jongens, als ik om 5 uur weer terug ben. Je hoeft alleen een duik te nemen in het koude zwembad.

Vinea is een goede organisatie, alleen vond ik ze oppassers. Omdat ik 19 was toen ik mee ging en wij waren altijd als eerste die weg moesten. En toen vond ik het pas gezellig.

Groetjes Christel

achja joh dit is gewoon ff om blanes te onderzoeken en volgende x ga ik met gogo :wink:

Ach, Vinea is best lol hoor :smiley:
En zoveel 16 jarige zyn er niej eens :angry:

haha hoe oud dan? ik ben dan net 5 dagen 16 :wink: maarja joh

Ennee Sgatje :smiley:
Anders slaap je t0g xtje stiekem @ my place B)
En dan de volgende m0rgen heek vr0eg terug nr je eigen tent :lol:

Ging je z0genaamd nr de wc :o :stuck_out_tongue: