Ik wil graag mijn droom waarmaken en voor 3 tot 4 weken naar Zuid-Afrika reizen.
Dit wil ik zonder georganiseerde reis doen, Dus Vlucht boeken en auto huren.
En zo met de nodige voorbereiding de hot spots van Zuid-Afrika bekijken.
Ik ben erg gericht op de national parken, waar ik het liefst niet in luxe hotels overnacht, maar back to basic ga in boom hutten en tenten kampen, of simpele guest houses.
Mijn voorkeur gaat uit om te reizen met 2 tot 4 personen.
Als je een 4x4 gaat kopen denk dan wel aan het risico, je moet wel een juiste dekking hebben in case je erg vast komt te zitten. Ik werk ook met een verhuurbedrijf dus kan even checken of dat ook een optie is voor jou/jullie, wel iets duurder waarschijnlijk…
Hoi, ja ik zit hier nog tot 28 Januari '07. Loop stage bij clean air waar ik een businessplan moet gaan schrijven voor een nieuwe productielijn. Ze maken luchtzuivering en afzuigingsinstallaties. Ze zitten in Airport City.
ik pendel tussen greenpoint en khayelithsa. Vorig jaar heb ik een paar maanden in khayelitsha gewoond en gewerkt bij een ngo (life skills en salsa lessen) dit jaar verblijf ik vooral in greenpoint bij een vriend en zal ik af en toe in khayelitsha verblijven voor wat werk. eigenlijk ben ik dit jaar gewoon op reis (via kenya/tanzania/zuid afika) Ik heb nog 2 maanden tijd, weet nog niet of ik hier in de regio blijf of niet.
Vervelend zo’n villa in houtbay, tja… afrika blijft afzien…