Reisgenoten Gezocht voor Safari Mei 2012

Beste Safari planners!

Samen met een vriend (wij 25 en 26 jr. oud, beide man en uit Utrecht) heb ik plannen om op safari te gaan. Wij zoeken nog 2 personen (evt 1 persoon) om ons te vergezellen en de kosten te drukken. Wij willen graag rond 14 mei gaan (1 dag of 2 dagen eerder/later is ook mogelijk voor ons).

Ik heb al het eea vergeleken met een vriend/collega (is Tanzaniaan en driver/guide op de reis) en heb een hele mooie trip gepland. Voor mij is Ngorogoro echt een must see… dit schijnt het mooiste park te zijn met de meeste dieren (maar erg duur door de entry fees). Tevens wil ik natuurlijk het Serengeti in.

Safari voor 5 dagen / 4 nachten: (zie bijlage in bericht voor details)
Dag 1: Lake Manyara (of Tarangire als alternatief)
Dag 2: Serengeti
Dag 3: Serengeti
Dag 4: Serengeti (+Ngorogoro conservation area)
Dag 5: Ngorogoro Crater
(vertrek + aankomst Arusha)

De totaal kosten (per persoon) zijn dan als volgt:
2 personen: 1170 Dollar p.p. (+/- 885 euro) –> ik met vriend
3 personen: 985 Dollar p.p. (+/- 745 euro) –> plus 1 mede reiziger
4 personen: 900 Dollar p.p. (+/- 680 euro) –> plus 2 mede reizigers

De kosten zijn inclusief alles, o.a. auto met driver/guide en brandstof, overnachtingen plus toebehoren (tent/slaapzak etc.) op campings, eten (ontbijt/lunch/dinner/water) met prive kok, entry fees voor de parken en al het andere essentiële. Alleen alcohol en extra snacks e.d. moet je zelf meenemen.

Als jij of jullie (2 personen) zin hebben om mee te gaan op deze trip hoor ik het graag. Goedkoper kan het bijna niet, de driver/guide is een goede vriend van mij op werk en maakt ook nauwelijks winst op deze trip. Hij heeft zelf veel safaris gereden en raad deze dan ook aan als de beste trip.

Momenteel verblijf ik in Arusha. Als je graag een keertje wil afspreken om eea te bespreken (donderdag ViaVia?) kan dat natuurlijk.

Ik hoor graag van je.

Groet,
Paul

Een buitenkansje mensen, join us!!!
A verry good oppertunity to go on a extraordinary safari trip (cheap)

Facebook participants sofar