Reisgenoten gezocht voor Costa Rica zomer 2009!!!

Hoi hoi,

Ik ben Pieter en ben 23 ,woon in Belgie en ik zoek nog naar reispartner(s) voor naar costa rica te reizen. Dit van half juli tot half augustus 2009. T’ is nog een tijdje maar wil dit perfect plannen . Ik wil vooral veel dieren gezien hebben,dus een paar nationale parken zoals Corcovado, Puerto viejo de Limon,cano negro…ook als je tips hebt ofzo mag je altijd iets laten weten. groetjes
:nod:

niemand??

hallo Pieter

ik ben mark 25 en woon in nederland
Ik ben zelf ook aan het kijken voor een natuurreis Cost rica
voor een periode van 3-4weken

Ey Aeon,voeg mijn emailadres toe([EMAIL=“reekmanspieter@hotmail.com”]reekmanspieter@hotmail.com).
Kunnen we verder praten via msn of mail.

Regards Pieter:dag:

ik heb je toegevoegd op msn

Hee ik zit mei, juni, juli op la tortuga feliz en wil daarna ook graag nog even rondreizen door het land.
ben wel geinteresseerd om met jullie mee te reizen!

gr, Alex

Ey Alex,

sorry kerel maar onze reis is al helemaal gepland+ de hotels zijn allemaal al geboekt…we moeten alleen nog maar wachten tot 18juli :zon:

Wat gaan jullie allemaal zien?

Wij gaan ook deze zomer naar CR en ben wel benieuwd wat anderen doen.

Hoezo hebben jullie alle hotels al geboekt? Waarom niet van hotel naar hotel boeken (dat is wat wij gaan doen).

Ey Galois,
wij hebben onze reis geregeld via costa rica op maat. Wij hebben de plaatsen doorgegeven die we willen zien en Johan heeft dan de hotels voor ons geboekt + verplaatsing van luchthaven naar hotel is er ook bij.En dan hebben we nog een volledig begeleide excursie naar Tortugero ook door hem geregeld (veel verschil in van prijsklasse) en ook moeilijk te bereiken.Je kan ook gemakkelijk van hotel naar hotel boeken,is te doen in CR.Dit is ons reisschema gedurende 4weken met openbaar vervoer .

San josé
Tortugero
Puerto viejo de talamanca
Isla colon bocas del toro (panama)
Puerto viejo de talamanca
La fortuna
Rincon de la vieja
Monteverde
en als afsluiter Manuel Antonio
San josé

Greetz

Klinkt erg goed! Mag ik vragen wat het allemaal kost? Overnachtingen en zo.
Tnx!