Reisgenoten gezocht tussen half juli en half augustus

Hoi allemaal,

Ik ben Rick, 20 jaar uit Den Haag. Ik ben op zoek naar leuke reisgenoten (man of vrouw maakt niet uit). Ik zou het leuk vinden uiteindelijk tot een groepje te komen om samen tussen ongeveer 20 juli en 10 augustus op vakantie te gaan. Ik hou van vakantie waar ik veel kan zien, cultuur en natuur zijn belangrijke dingen vor me in een vakantie. Maar beetje relaxen en af en toe stappen is ook helemaal niks mis mee. Ik heb eigenlijk nog geen plannen, maar wel wel genoeg wensen waar ik evt. naar toe zou willen.

Ik hoop dat er iemand reageert en misschien heb je ook nog wel suggesties voor eventuele leuke vakantie. Alles is welkom :slight_smile:

Wil er dus iemand met mij mee??

Je kan me mailen of met me msn’en via [EMAIL=“rick_bentveld@hotmail.com”]rick_bentveld@hotmail.com maar je kan natuurlijk ook op het forum een berichtje achterlaten.

Groetjes,
Rick

Heey Rick,

Ik ben samen met een paar anderen van dit forum ook al bezig tot een groepje te komen om naar Spanje te gaan komende zomer, de bestemming is nog niet helemaal bekend, maar daar komt binnenkort gauw duidelijkheid in als alle wensen zijn overwogen!

Check anders even de link naar de oproep van onze vakantie:

http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=68094

Ik hoor graag van je als het je iets lijkt!

Groetjes Sebastian

[EMAIL=“sebastian99_h@hotmail.com”]sebastian99_h@hotmail.com