Hoi Hoi,
Wie van jullie heeft er zin in om je aan te sluiten bij onze groepsreis naar Indonesie Manado (sulawesi).
We gaan met een groep duiken in Indonesie van 2 tm 17 november. Het is een geheel verzorgde reis waar zowel een duikpakket van 20 duiken inzit, of als je nog niet kan duiken maar het wel wilt leren je padi openwater brevet halen en dan nog 6 vrije duiken.
We zijn met een groepje die allemaal geen zin hadden alleen te reizen en door het als groep te doen krijgen we groepskorting. Inmiddels gaan er 10 mensen mee, zowel mannen als vrouwen varierend in de leeftijd van 23 tm 44 jaar.
Sommigen kunnen al heel lang duiken andere hebben het net geleerd zijn nog bezig het te leren of gaan het daar leren.
We hebben nu nog 6 plekjes vrij.
Hou er rekening dat een duikreis naar indonesie niet goedkoop is. Als de reis nog met 6 mensen aangevuld wordt dan krijgen we wederom groepskorting.
Voor nu kost deze reis inclusief vliegticket, luchthavenbelasting, 14 dagen accomodatie in een top hotel (santika) en 20 duiken bij een top duikcentrum Thalassa. (onderleiding van de nederlandse simone, onder de kenners bekend als padi course director). 3 maaltijden per dag en ook het park fee (we duiken in een natuurpark). er zijn daar ongeveer 44 duikstekken waar we vlak op verblijven, recht tegenover het eiland bunaken. Ook duiken naar Lembeh wordt van daaruit veel gedaan (moeten we zeker gaan doen!! zie het verslag in het blad duiken)/
Als we de groep niet vol krijgen betalen we 2401 euro, als we de groep wel vol krijgen dan betalen we 1950 per persoon (1 voorbehoudje, als de tickets nog beschikbaar zijn voor die prijs) Dat scheelt een ieder dus 450 euro.
Nu vandaag 9 augustus, zoeken we nog 6 mensen, er staan nog 4 mensen in optie die graag mee willen, maar nog niet zeker zijn of ze vrij kunnen krijgen.
Laat me weten of je interesse hebt, dan kan ik je eventueel nog meer vertellen.
je kunt me mailen voor meer info.
Let op dit is dus geen commerciele reis, gewoon een groep mensen die een gezellige duikreis willen maken in indonesie, velen kennen elkaar niet, allemaal reizigers op zoek naar een reisgenootje.
groetjes Iduna