Hallo, ik ben Priscilla en ben 23 jaar oud en woon in Lelystad.Sinds kort ben ik single en zoek ik een reis vriendin/vriend. Dit vanwegen het feit dat al mijn vriendinnen een relatie hebben en dus met hun vriend op vakantie gaan.
Mijn grootste passie is duiken! Afgelopen jaar heb ik nog in Thailand gedoken, echt onwijs mooi. Ik ben in het bezit van mijn Padi en mijn Advanced open water brevet.
De ideale reisgenoot voor mij is iemand die het leuk vind om veel te duiken op mooie lokaties. Het liefst iemand met een brevet. De vertrek periode en bestemming valt over te onderhandelen.
Wanneer het je wat lijkt kunnen we mailen om te kijken of het klikt, en daarna wat afspreken. Dus heb jij interesse om mijn buddy te worden hoor ik het graag!
Hoi Priscilla,
Wij gaan met een gezellige groep duikers (singles/niet-singles/jong/wat ouder) in april 2009 naar Bonaire. We verblijven daar 10 dagen/9 nachten in mooie vrijstaande bungalow(s) aan de rand van Kralendijk, dus lekker in de buurt van gezellige barretjes/restaurants.
We gaan 7 dagen onbeperkt duiken, dus zoveel als je maar wilt, en hebben natuurlijk ook pickup trucks tot onze beschikking. De prijs van de reis is € 1395,00, best veel geld maar zeker niet duur voor wat allemaal inclusief is en…je hebt op deze reis altijd een buddy!
Wel met een groep op duikvakantie maar geen groepsverplichting. Als je zin hebt laat het ff horen.
Hallo Pricilla,
Ik ga in 2009 zeker weer duiken. Ik weet nog niet wanneer en waar exact maar het zit er zeker in. Heb padi en zo´n 30 duiken gemaakt oa. op Curacao.
Ben alleen bijna 2x zo oud als jij. Dus misschien zoek je meer iemand van jou leeftijd. Soms gaan we met meerdere en als die niet kunnen alleen en zoek ik ter plaatse iemand. Meestal zijn er genoeg mensen te vinden op de juiste duiklocatie waarmee je kan duiken en dus ook een buddie die meegaat.
Groeten,
Rob
Ik ben ook zwaar gek op duiken (alleen ben wel een mooi weer duiker). Vorig jaar in Tunesië gedoken bij een Duits wrak vanuit de oorlog. Ik zoek eigenlijk ook nog iemand die op vakantie wil en dan lekker te gaan duiken. Dus ik heb zeker interesse. Laat het me anders even weten.
heej
ik heb zeker wel intresse, ik ben in het bezit van een rescue brevet, en ik vind het heerlijk om te duiken, ik heb vorige zomer ook gewerkt bij een duikschool in kroatie, ik vind het alleen niet fijn om in nederland te duiken en zou dus graag naar het buitenland willen, ik zit alleen wel met de kosten want duiken is vaak erg duur en ik ben nog een studente, maar als je intresse hebt moet je het maar laten weten.
groetjes ilona