Duiken op Bali

Hoi,

ik ben een 40 jarige vrouw die graag reist. Graag wil ik weer een keer gaan duiken. Met zijn tweeën (of meer) lijkt me gezelliger dan alleen. Mijn vakantie is van 4 maart tot en met 14 maart. Ik zag een mooie aanbieding voor een reis naar Bali in die periode:

http://www.stipreizen.nl/bali/bakungs-beach-hotel?utm_source=daisycon&utm_medium=affiliate&utm_campaign=176930

Het is al wel lang geleden dat ik voor het laatst gedoken heb, dus ik zal wel eerst een opfrisduik moeten doen.
Behalve duiken zou ik het ook leuk vinden om wat van het eiland te zien.
Wie heeft er zin om mee te gaan?

Overigens sta ik ook open voor andere mooie duikbestemmingen

Groetjes Monique

Hoi Monique, Ik Peter, 61 jaar, van Indische afkomst ben aangenaam verrast door de combinatie van je interesses:
Duiken, reizen, koken. Ik mis daarbij eigenlijk ook nog LEVEN (ja met hoofdletters) en GENIETEN.
Zou het leuk vinden om eens gedachte uit te wisselen over een mogelijke, gezamenlijk duikvakantie.
Periode Maart komt helaas niet uit, heb nl al geboekt voor Bonaire vanaf 28 April t/m 19 Mei.
Voor duikers is Bonaire natuurlijk paradijs en ik probeer dan ook minimaal een keer per jaar naar Bonaire te vliegen.
Heb al een paar keer in Bali gedoken en kan het inderdaad van harte aanbevelen, maar kijkend naar je opmerking dat je al lang niet meer hebt gedoken, is een makkelijkere (duik) bestemming misschien raadzamer. Mag ik vragen welk duikbrevet je hebt ??

Laat maar weten wat je er van vindt.
Misschien tot horen/ ziens/ mails.

In elke geval met vriendelijke groet, Peter.

Hoi Monique,

Ben je op Bali geweest? En beviel het goed? Ik ga in oktober voor het eerst naar Bali.

Groetjes,

Bart