Ha wereldwijzen,
Ik ben Gert Jan (33jr.) en woon in Amsterdam. Graag wil ik een super duikvakantie op Bonaire boeken en daar ook heerlijk Oud & Nieuw vieren!
Ben op zoek naar één of meerdere reisgenoten die daar ook erg enthousiast van worden. Het is een prachtig eiland met ontzettend mooie duikspots en ook genoeg gezellige barretjes!
Heb al een paar super aanbiedingen gezien voor deze periode, dus…
Laat van je horen!
Groetz, Gert Jan :zon02:
Hi diver,
Ik ben Inge (31jr) en was op deze site eigenlijk op zoek naar reisgenoten die in 2011 naar Nieuw-Zeeland willen…En zo beland ik misschien dit jaar nog op Bonaire, zo gaan die dingen:) Het aanbod om het nieuwe jaar duikend op een tropisch eiland in te luiden, klinkt erg aantrekkelijk.
Dit is dan ook nogal een spontane, impulsieve reactie en heb nog geen idee of ik in die periode vrij kan krijgen (lekkere tijd: de kerstvakantie met collega’s die allemaal kinderen hebben en wrs. ook vrij willen…).
Zoals ik in jouw bericht lees, heb jij al wat aanbiedingen gezien. Mocht je nog geen reisgenoot hebben gevonden, dan zie ik je reactie graag tegemoet!
Misschien goed om te weten dat ik geen ervaren duiker ben, maar heb wel jaren geleden mijn PADI gehaald op Curacao. Daardoor ben ik erg verwend in de onderwaterwereld en zag de Nederlandse wateren niet bepaald als een uitdaging en heb na Curacao nooit meer gedoken.
By the way: ik doe dit voor het eerst en heb nog wel 10.000 vragen voordat ik met iemand het vliegtuig instap…Be prepared!
Ik hoop van je te horen!
Greetzzz Inge
Ha Inge,
Wat leuk dat je reageert!
Allereerst moet gezegd dat dit voor mij ook de eerste keer is, heb zelf ook niet eerder langs deze weg een reisgenoot gezocht. En dat je nog hééééél veel vragen voor mij hebt spreekt voor zich, datzelfde geldt ook voor mij 
Wat ik iig al heel leuk vind, is je enthousiasme om mogelijk samen het nieuwe jaar in te duiken! Letterlijk en figuurlijk! Mits jij vrij kunt krijgen en alle vragen van een bevredigend antwoord zijn voorzien natuurlijk.
Mijn duikervaring heb ik grotendeels ook op Curaçao opgedaan (PADI) en heb daar mijn Advanced Open Water Diver gehaald. Net als jij ben ik ook echt een tropische duiker, genietend van een heerlijk zonnetje en een prachtige onderwaterwereld!
Zullen we komende week even bellen om gewoon eens kennis te maken en misschien af te spreken voor een kop koffie?
Groeten van,
Gert Jan
Hey Gert Jan,
Leuk om van je te horen!
Een belletje en/of een kop koffie lijkt me een goed plan. Hierbij stuur ik je even mijn privé-mailadres: inge.frontier@gmail.com
Als je me een berichtje wilt sturen, dan geef ik liever per mail mijn mobiele nummer (of je mailt jouw nummer). Niet dat ik nu een heel spannend geheim telefoonnummer heb, maar niet alle wereldwijzen hoeven mijn nummer te zien:)
Kop koffie kan uiteraard ook, als je het prettiger vindt om face-to-face af te spreken! Ik kom niet uit Amsterdam, maar uit Groningen. Dat klinkt voor Amsterdamse begrippen misschien heel ver, maar geloof me, ook hier hebben we verharde snelwegen en sinds kort internet:) Enne Bonaire is nog wel een stukje verder, dus die 200 km overbruggen we vast wel!
Ik hoor graag van je!
Groeten Inge