Reisgenootje gezocht die in sept/okt 2014 ook voor 1/2 weken naar Bonaire wil.

Hallo lezers!

Ik wil graag in september/oktober 2014 1/2 weken naar Bonaire en zoek een reisgenootje.
Om de kosten te splitten/ of om samen Bonaire te ontdekken, het maakt mij niet uit.

Ik ga voor een relaxte vakantie, zee, strand, paar dagen auto/scooter huren, winkeltjes afstruinen, drankjes doen.

Ik ben 27 jaar, jou leeftijd maakt mij niet zoveel uit. Wel een beetje gezellig, verzorgd en opgeruimd als we een appartement moeten delen.

Zie jij hier wat in, reageer dan!

Groetjes

Hoi Britt,

Klinkt leuk je berichtje. Heb je al gekeken welke mogelijkheden er zijn?
Ik ben trouwens 28 jaar.

groetjes marinke

Hallo brit, ik heb zelf hier een oproep voor de malediven geplaatst maar bonaire bevalt me eigenlijk ook wel! Haha… ook je oproep zelf staat me wel aan, klinkt allemaal erg goed, en heb eigenlijk best wel interesse, ook de datum is perfect sept/okt! Is er hier ook een chat ofzo? Of weet jij ook niet hoe dit verder werkt

Nou het beste wat je kan doen om contact te leggen met mensen die zijn geïnteresseerd is via het sturen van een priveberichtje.
Wanneer je op hun gebruikersnaam klikt,(avatar) ga je naar het profiel van de gebruiker en daar zie je een rijtje staan met o.a. “vriend toevoegen” en “privé-bericht sturen” de rest wijst zich zelf uit.