Indonesie november-december

Vrouw, 44, niet rokend, veel reizend en duikster wil graag naar Indonesie. backpacken en afsluiten op de gili eilanden. ca 3-4 wk. Man, vrouw maak niet uit als de persoon maar makkelijk is. Hostel, hotel, alles prima. Nog geen route bepaald. >>>:zon02: Duiken, strand, terrasje, cultuur, relaxend, het is immers een vakantie.

Lijkt me wel geinig, maar ben alleen geen duiker…ben vanaf 16 nov. t/m 6dec. op Bali…

Hoi, ik ben een man van 43 woonachtig in Zuid Holland. Ik zie dat je oproep al dateert van mei dit jaar, ben je nog op zoek naar een reisgenoot?
Ik heb zelf een keer of 8 gedoken in Turkije, Mexico, Canarische eilanden en Egypte, niet heel veel ervaring dus, maar ik vindt het wel erg leuk.Weet je al meer details over je vakantie?

Hoi, Ik ben man 61 , wil best mee. 60+ dives in Boracay, advanced open water. Jouw programma spreekt mij erg aan. ook ik niet rokend. Woon in Helmond, ergens afspreken de komende dagen?
groeten,
Menno

Hallo

De reis is inmiddels al enige tijd geboekt en vol. Helaas dus.

Gr

Vorige klopt niet helemaal. Eind november Udud en Sanur, daarna 3 nachten Lembongan, 4 Gili trawanan, terug naar bali voor paar nachten en laatste nacht Semiyak. Alle opties open dus nog. Tot ca eind november staat wel het een en ander vast.

Gr