Reisgenoten gezocht Cyprus, midden/eind augustus 2011!

Hoi allemaal! :zon02:

Ik ben op zoek naar reisgenootjes (20-30) voor de zomervakantie van 2011! Ik ben Kim, 20 jaar en studeer Nederlandse taal en cultuur aan de VU in Amsterdam. De woorden die mij het beste omschrijven zijn: nuchter, vrijmoedig, positief, levenslustig, nieuwsgierig en relaxed… :so:

Mijn ideale vakantie ziet er ongeveer zo uit: eerst lekker uitslapen, dan overdag een strand/zwembad opzoeken, 's avonds lekker uit eten en ongeveer om de dag gezellig uitgaan - ik houd erg van dansen! - en 'n paar keer shoppen. Gewoon lekker van het leven genieten! Ik heb al veel rondgekeken op internet naar welke bestemming het beste bij mijn ideeën past, en ik zou echt heel erg graag naar Cyprus willen gaan, naar Ayia Napa! Heerlijke temperatuur, mooie stranden, en een bruisend uitgaansleven! :hihi: Ik ben in principe alleen op zoek naar vrouwelijke reisgenootjes, misschien om 'n wat groter groepje te vormen, ook naar mannelijke reisgenoten. Ergens midden/eind augustus zou ik dan richting Cyprus willen vliegen, voor 8 dagen of 15 dagen, dat hangt van mijn toekomstige reisgenootjes af! :biggrin: Nou, spreekt m’n berichtje je aan: aarzel niet en laat iets van je horen!

Niet geschoten is altijd mis! :wink:
Ik heb er in ieder geval al heel veel zin in!:cheer:

Groetjes,
Kim

ad me maar, we zien wel of het wat wordt [EMAIL=“sunlife25@live.nl”]sunlife25@live.nl