Hoi! :zon02:
Ik ben op zoek naar reisgenootjes (20-30) voor de zomervakantie van 2011! Vorig jaar ben ik met drie leuke meiden, via wereldwijzer gevonden, 12 dagen naar Chersonissos geweest - heb echt een te gekke tijd gehad daar, dus ik zoek dit jaar weer drie reisgenootjes met wie ik volgend jaar zomer lekker de zon kan opzoeken!
Ik ben Kim, 20 jaar en studeer Nederlandse taal en cultuur aan de VU in Amsterdam. De woorden die mij het beste omschrijven zijn: nuchter, vrijmoedig, positief/levenslustig, empathisch, chaotisch, nieuwsgierig en relaxed :so:
Mijn ideale vakantie ziet er ongeveer zo uit: eerst lekker uitslapen, dan overdag een strand/zwembad opzoeken, 's avonds lekker uit eten en ongeveer om de dag gezellig uitgaan - ik houd erg van dansen! - en een paar keer winkelen. Ik drink trouwens niet, maar heb 'r geen problemen mee als anderen dit wel doen. De reisbestemming staat nog open: heb wel een budget, ben immers maar 'n arm studentje :biggrin: en het moet 'r wel lekker warm zijn, ook 's avonds/'s nachts. Verder vind ik het ook wel belangrijk dat het uitgaansleven bruisend is. Waarschijnlijk zal ergens in Spanje, de bestemming zijn die uiteindelijk het beste bij mijn ideeën past, maar ik sta open voor suggesties!:hihi: Ik ben in principe alleen op zoek naar vrouwelijke reisgenootjes, misschien alleen om een groter groepje te vormen, ook naar mannelijke reisgenoten. Het liefst ga ik twee weken, 'n beetje na de bouwvak op vakantie, van 19 aug tot 2 sept zou ideaal zijn.
Nou, spreekt m’n berichtje je aan: aarzel niet en laat iets van je horen!
Niet geschoten is altijd mis!
Groetjes,
Kim