Reisgenoten gezocht: Curacao April 2010

Hallo allemaal,

Wij hadden een reis op aanvraag naar Curacao voor 13 dagen geboekt bij Fox, maar helaas konden wij niet meer mee. Wij hebben via het forum van Fox contact met elkaar gezocht en wij kwamen op het idee om zelf reisgenoten te zoeken, omdat wij toch wel heel erg graag rond 18 april naar Curacao zouden willen.

Het is een kwestie van het boeken van een vlucht en hotel. Op Curacao zouden we zelf een auto kunnen huren en de excursies kunnen boeken.

Dus als het je wat lijkt, laat dan van je horen! :vak02:

Wij kijken uit naar de reacties.

Groeten Marina en Anika

Hoi Marina en Anika,

Ook ik wil graag naar Curacao, rond hetzelfde tijdstip als jullie.
Hebben jullie al veel reacties gekregen.
Helaas is er niemand uit mijn omgeving die mee kan.

Zelf ben ik 24 jaar en woon in Utrecht. Heb al vele reizen gemaakt en Curacao is nog 1 eiland die op mijn verlanglijstje staat:)

Mochten jullie nog steeds op zoek zijn, let me know.

Greetings,
Sandra

Hey Sandra,

Leuke reactie! Wij hebben er toch voor gekozen om via Fox naar Curacao te gaan. Dat is georganiseerd en qua prijs erg voordelig, want daar zitten ook excursies bij inbegrepen. Marina gaat in de maand mei mee, waar nog plek over is dus dat is wellicht een optie voor jou. Ik zelf ga in juni mee en dat zit nu vol. Moet je maar eens kijken op de site. Staat erg veel leuks op :wereld:

Veel succes en laat maar even weten of je dat wat vindt!!

Groeten Anika

hey

Ik ga 13 april 2010 voor 3 maanden naar curacao. ik ga alleen dus vindt het leuk om met mensen in contact te komen om te gaan stappen of naar het strand te gaan…
dus ga je ook in die periode…lett me know!

[EMAIL=“dcf-86@hotmail.com”]dcf-86@hotmail.com

Groetjes Desireé

Hey Desiree,

ga jij naar Curacao voor een vakantie, of voor werk/stage?

Groetjes, Mariska

hoi,

ik ga er 4 dagen per week werken (als ik werk kan vinden) en voor de rest vakantie vieren!
en jij?

Groetjes Desireé

Hey Desiree,

Ik wilde een vakantie doen, maar heb net besloten om dit te verplaatsen naar september.
Leuk om te lezen dat je gaat werken, hoop dat dat gaat lukken, maar geniet ook van het eiland!

Groetjes!