Reisgenoten gezocht; Australie, Nieuw Zeeland & Azie vertrek eind 2008/begin 2009

Hellow,

Om te beginnen;
Mijn naam is Lisette, ben 23 jaar en wil eind dit jaar of begin volgend jaar voor ongeveer 1 jaar naar Australie, Nieuw Zeeland en Azie.

Dit zit al heel lang in mn hoofd en nu ik nog niet op mezelf woon, geen relatie meer heb, lijkt het me de aangewezen tijd!

Het zou niet erg zijn om alleen op reis te gaan, maar alleen is ook maar alleen, toch? dus als er iemand is die ook van plan is om deze periode te vertrekken en het ook gezellig lijkt, laat n berichtje achter of mail me!

groetjes Lisette
lies_nr1@hotmail.com

Hey Lisette,

Ik ben van plan om begin November te werken en te reizen in Australie en Nieuw Zeeland en wil ook op de terugweg nog een rondreis door Azie maken.
Ik weet niet of je al een exacte datum hebt om te vertrekken en welke routes je in gedachte hebt maar misschien leuk om een keer over te hebben.

Ik wil de eerste 2 maanden in Sydney aan het werk in de horeca (als het lukt), en wil in de tussentijd m`n routeplannen, omdat je veel tips en advies kunt kijgen van andere backpackers.

Ik hoor er wel van…

Alain (24) :wereld: