Reisgenoten gezocht augustus 2011

Ik wil de gehele maand augustus graag in een land gaan rondtrekken.
Ben zelf al meerdere malen in Afrika geweest. maar wil nu ook wel eens wat anders zien.
Een voorkeur naar een land(en) heb ik nog niet omdat heel veel mij aanspreekt.
Wie o wie heeft dezelfde ideeen en wil eventueel met mij op pad.

Groetjes
Ilona

Hee!
Ik heb dezelfde plannen!
Ik zit zelf een beetje te denken aan Amerika of Australie… Heb nog geen concrete plannen.
Ik ben trouwens Meike, 19 (tegen de zomer 20)

Hoop wat te horen?

Meike

Hoi,

sneller dan dit kan niet volgens mij :wink:

Klinkt erg leuk.
Had je al wat concretere plannen of alleen een land ingedachten?

Groetjes

Haha ja, ik was toevallig nu aan het rondkijken!
Voor Amerika had ik zuidwesten (california) in gedachten! Aangezien eht daar mooi weer is! en dan miss een auto huren! LA, las vegas, san fransisco… maar heb nog niks vast! alleen losse ideeen, dus als jij misschien iets anders denkt? ik sta overal voor in!
Australie dacht ik de Westkust, maar daar is het dan winter, dus minder warm in het zuiden.
Is het iets?

Ja het is zeker iets.
ik wil sowieso naar een land waar het redelijk lekker weer is.
Dat van amerika klinkt gaaf, alleen heb er zelf helemaal geen beeld bij, omdat ik altijd naar afrika ben geweest dus echt in de natuur heb gezeten in plaats van grote steden.
Het zijn nu allemaal nog losse plannen maar wanneer ga je definitief iets beslissen/bekijken dan?

Ik wil pas defenitief iets beslissen als ik een reisgenootje heb gevonden… Ik wil liever niet in mijn eentje gaan.
Hier is mijn email als je het leuk vind om samen te kijken wat de mogelijkheden zijn? Meike_91@msn.com

Trouwens als ik jullie een tip mag geven, om in Amerika een auto te gaan rijden moet je minimaal 21 jaar zijn. En in sommige staten is dat zelfs hoger. Dus hou hier rekening mee!
Want ik ga dit jaar ook naar Amerika, maar mag helaas nog niet daar rond rijden, gelukkig rijden me ouder wel zodat we kunnen rondtrekken!

Succes!

dankje, maar wist ik al :wink:
je moet overal bijna 21 zijn of minimaal 3 jaar je rijbewijs hebben.

Dat heb jij dan wel goed geregeld met een chauffeur :stuck_out_tongue:

Haha oke! Maar zei het even omdat Meike91 over begon :). Ja, gelukkig wel! Anders was het ook een stuk minder leuk! Nog aan het rond kijken of al geboekt =)?

nog steeds aan het rond kijken, te veel opties… :wink:

Klink allemaal tof, helaas kan ik zelf niet in augustus. Maar pas vanaf 18 juli. Hoe dan ook , Amerika heeft zoveel mooie natuur, je moet echt niet alleen naar steden kijken. Juist de afwisseling in en rondom California is zoooow geweldig. Ik wil terug :stuck_out_tongue:

Hoi Ilona,
heb je inmiddels al plannen voor augustus?
Zelf wil ik in Juli met de Transmongolie express mee!
Mijn plan is om vanuit st petersburg en moskou met die trein via mongolie naar peking te gaan. In China wil ik dan graag rondtrekken en vanuit daar weer verder (oa naar Tibet en Nepal).
Ik ben nog opzoek naar een reismaatje dus als je dat ook leuk lijkt om met de express mee te gaan of om bijvoorbeeld in china rond te trekken dan hoor ik dat graag!

Groetjes Tessa