Reisgenoten gezocht Argentinië en Chili jan-febr 2017

Beste reizigers,

Wij zijn Jana en Lineke, 32 en 30 jaar oud. Wij zijn van plan om een reis door Zuid Amerika te gaan maken in 2017.
Ons plan is dat we half januari 2017 naar Santiago vliegen. Vanaf daar lijkt het ons leuk om met een 4x4 camper of auto door Argentinië en Chili te reizen. We zijn nog druk bezig om alles uit te zoeken maar we kwamen er al snel achter dat dit best een duur avontuur is.
Daarom lijkt het ons gezellig, handig, veilig en financieel praktisch om met twee andere personen deze reis te gaan maken.
We willen hier ongeveer 4 weken over doen. Daarna willen we doorreizen naar Bolivia en Peru. Daarom zullen we waarschijnlijk in Noord Chili met de camper of auto eindigen.

Lijkt het jou of jullie leuk om deze 4 weken door Chili en Argentie mee te reizen, reageer dan!

Wij hopen tot snel.

Groetjes Jana en Lineke

Beste Jana en Lineke,

Mijn naam is Denise en ik ben 31 jaar. Ik ga rond die tijd ook die kant op. Ik wil de route pakken van panamericana road vanaf Buenos Aires naar Noord Chili. Ik zie dat jullie beginnen in Santiago. Waarom daar beginnen? Ik wil het liefste ook reizen met een camper. Misschien reis ik wel met jullie mee en wijk ik af van de route. Ik heb niet echt een tijdsduur voor alles, maar ik verwacht ongeveer 5 maanden aan het reizen te zijn en ik zie wel waar ik allemaal terecht kom. Stuur maar een prive bericht als je meer wilt weten. Ik ben ook erg benieuwd naar jullie route.

Groetjes Denise

Koop een auto in Chili,voor zo`n 8.000US$ en verkoop hem in Paraguay,het beste een Toyota 4x4 serie80 met 4.2 motor…zo blijft het betaalbaar,veel succes !

Bedankt Denise, we sturen je zo een bericht! Klinkt goed!

Jij ook bedankt voor de tip, Catamaran… zag net pas je eerdere bericht. Bedankt