Reisgenoten april 2011 Australie

Hallo Allemaal,
Ik ben Imke, 24 jaar en momenteel aan t werk als Aupair in Australie, vanaf April ga ik reizen en ik ben nog op zoek naar reisgeno(o)t(en). Ik heb nog geen echte plannen en zou vanaf Sydney of Melbourne kunnen vertrekken. Ik zou het super vinden om een auto te huren/kopen omdat je dan toch wat meer vrijheid hebt.
Dus als jij ook nog een reisgeno(o)t(en) zoekt en rond deze tijd in Australie bent zou ik graag wat van je horen…
Groetjes
Imke

Hoi Imke,

Ik ben Fieke 20 jaar en ik ga half april voor 4 maanden rondreizen in Australië. Tot 18 april zit ik nog in Sydney vanaf dan lijkt het me leuk om een reismaatje te hebben en daarmee (stukken) rond te trekken door het land. Wellicht kunnen we contactgegevens uitwisselen en wat afspreken in Australië!

Groetjes, Fieke

Hai Imke,

Ik ben vanaf April in Australie. Wil graag een camper/auto huren maar weet niet of het zo verstandig is alleen. Vanaf wanneer wil jij op pad gaan??
Ik heb maar een maand dus moet wel weer op tijd terug naar NL.
Ik zou graag vanaf Melbourne of Sydney naar boven reizen.
Hij jij al vaste plannen en zoek je nog een reisgenoot??

Marjolein

Hoi

Ik zie je berichtje hier op Wereldwijzer. Ik ben momenteel ook aan t checken of (!!!) ik nog iemand benader om samen mee te reizen, om de kosten te drukken… en ook om toch iets meer NL lol te hebben met een Hollandse/Hollander. Ik heb intussen een ticket Sydney geboekt (vertrek 20 3) en een 2 p auto om van Sydney naar Cairns te gaan in 3 weken, vertrek 25 3. Onderweg op zich vrij maar dat wordt wel denk ik Fraser, Australia Zoo en Whitsunday island. Na Cairns ga ik naar Alice Springs en huur ik weer een auto.

Ding is … ik ben 42 en kom uit Amstelveen. Weet niet of dat een issue is.
Ik hoor t wel of t aansluit of niet.

mazl
Arjan uit Amstelveen

Hoi!

Ik zoek nog ervaringsverhalen en iemand voor feedback over au pair worden in Australie.

Zou je mij kunnen helpen met tips en info over een bankrekening openen, visa´s en plekken die ik absoluut gezien moet hebben?

Een enthousiaste australie fan!

Mail maar naar wendyvanlint@live.nl

Hoi Imke,

Ik weet niet of je inmiddels een reisgenootje gevonden hebt? Ik verblijf op dit moment in Melbourne en wil vanaf volgende week 18 april de great ocean road gaan doen en dan naar boven naar Adelaide en Alice Springs. Ik ben 32 en nu zo’n twee maanden aan het reizen.

Ik hoor het wel.

Groetjes,
Jolanda

Nou Imke, dat ik jou nou op deze site tegen kom… Inge van het kabouterhuis.
Wat is de wereld toch weer klein!!
Ik heb ook weer plannen om dec '11/jan '12 die richting uit te gaan (west oz en nz), en kwam toevallig op deze site terecht!
Hoe bevalt het au pair’s leven in Hay?
Nu dus bijna echt gaan rondreizen; spannend!!! Weet je al een beetje wat je wilt gaan zien??
En heb je inmiddels al een reismaatje gevonden??
'T wordt iig vast een onvergetelijk mooie tijd er is zoveel moois te zien!!
Enjoy!!!
Groetjes uit venray