Reisgenote voor Curacao gezocht, eind dit jaar

hallo

ik ben els en zou graag naar curacao willen eind dit jaar voor een dag of 10.
mijn nichtje zit daar voor een jaar tot eind maart en het lijk mij leuk om haar op te zoeken.maar ja alleen is ook maar zo alleen he. vandaar dat ik een advertentie op wereldwijzer zet.
ik zoek een reisgenote vrouwelijk dus, van ongeveer mijn leeftijd. ik ben 26jaar. ik heb begrepen dat je zonder auto daar nergens bent. ik heb wel een rijbewijs maar wil daar niet rijden. heb ik niet veel ervaring in en het rijden daar is toch wel heel anders als hier. dus ik hoop dat je dat daar durft. het lijkt mij heerlijk om een paar dgn op strand te blijven, maar ook wel een en ander van het eiland te bekijken. snorkelen vind ik ook geweldig!!

zal even wat over mezelf vertellen.
ik ben dus els, ben 26jr en woon in zwolle.
ik werk in de kinderopvang.
mijn grootste hobby is toch echt wel reizen, al doe ik dat om financiele redenen niet zoveel als ik zou willen.
2jr geleden ben ik naar australie, nieuw zeeland en thailand geweest voor 3mnd. overigs ook met een reisgenote via internet.

ik hoor graag van je!!!
veel liefs els
els?velthuis"hotmail.com

Hoi Els…

Je kan gewoon op je gemakje met een huur autootje rond crossen.
Er kan weinig fout gaan, de mensen zijn erg beleefd in het verkeer en geven je voorrang daar waar nodig is. Koop wel gelijk je stratenkaart bij het winkeltje op de luchthaven.
Voor een meer goede service kun je terecht bij economic cars ligt aan de gosieweg geloof ik.

Helaas kan ik niet met je mee maar ik hoop dat je een leuk persoontje tegenkomt die met je mee gaat.

Een toffe tijd gewenst.

vr gr Yelleke

Hey Els,

mijn planning is om in okt of nov. 2 weken te gaan, ben ook 26 jaar, en iedereen in m’n omgeving is druk.

Wanneer zou je willen gaan?

Groetjes Door

hai door.
bedankt voor je reactie.
heb toch maar besloten om niet te gaan.
ben nu aan het kijken of ik volgend jr naar brazllie kan gaan.

hoop dat je iemand kunt vinden.
groetjes els