Volgende zomer, rond juli 2013, ben ik afgestudeerd en wil ik 4-6 weken naar Thailand (en evt. ook Laos & Vietnam). Het lijkt me leuk om via deze weg een reisgenote te vinden om samen een beetje de boel te verkennen daar :D.
x Marieke
Volgende zomer, rond juli 2013, ben ik afgestudeerd en wil ik 4-6 weken naar Thailand (en evt. ook Laos & Vietnam). Het lijkt me leuk om via deze weg een reisgenote te vinden om samen een beetje de boel te verkennen daar :D.
x Marieke
hey, wat leuk. Ik wilde dit ook gaan doen en ben ook in juli 2013 afgestudeerd. . Wat studeer jij en heb je al vaker gereisd in het verre buitenland?
Hee! Wat leuk dat je reageert! Ik studeer rechten, nu bezig met master Ondernemingsrecht. Ik heb vaak & ver gereisd (o.a. Australie, Hong Kong, Maleisië…) maar nog nooit helemaal alleen :p. En jij?
X
ik doe pedagogiek. Is hbo bachelor. Ik ben 6 jaar geleden naar costa rica geweest met mijn moed er. En afgelopen jaar ben ik alleen een halfjaar naar de rimboe van Nicaragua geweest. Wat voor rondreis wil je.maken? En wil je bijv ook langs een weeshuis bijvoorbeeld? En wat voor accomodaties?
Ah oké, gaaf!! Hmm eigk wil ik een vrij toeristische reis gaan maken haha :p. Gewoon naar de toeristische hot spots in Thailand, langs de eilanden (full moon party meepakken), wellicht kort naar Laos om te tuben en dan misschien naar Vietnam?
xx
heeeeey klinkt erg goed. Ik heb mij nog moet heel erg erin verdiept moet ik zeggen. Ik wil idd ook vooral de hotspots zien. En graag actieve dingen zoals raften, tuben etc. Wanneer wil je je echt gaan voorbereiden op de reis? mijn mail is trouwens maaikederoest@hotmail.com Ook wil ik graag naar een paar partys daar. jij ook? gr
Hee meiden,