Volgende zomer, rond juli 2013, ben ik afgestudeerd en wil ik 4-6 weken naar Thailand (en evt. ook Laos & Vietnam). Het lijkt me leuk om via deze weg een reisgenote te vinden om samen een beetje de boel te verkennen daar :D.
x Marieke
Volgende zomer, rond juli 2013, ben ik afgestudeerd en wil ik 4-6 weken naar Thailand (en evt. ook Laos & Vietnam). Het lijkt me leuk om via deze weg een reisgenote te vinden om samen een beetje de boel te verkennen daar :D.
x Marieke
hey, wat leuk. Ik wilde dit ook gaan doen en ben ook in juli 2013 afgestudeerd. . Wat studeer jij en heb je al vaker gereisd in het verre buitenland?
Hee! Wat leuk dat je reageert! Ik studeer rechten, nu bezig met master Ondernemingsrecht. Ik heb vaak & ver gereisd (o.a. Australie, Hong Kong, Maleisië…) maar nog nooit helemaal alleen :p. En jij?
X
ik doe pedagogiek. Is hbo bachelor. Ik ben 6 jaar geleden naar costa rica geweest met mijn moed er. En afgelopen jaar ben ik alleen een halfjaar naar de rimboe van Nicaragua geweest. Wat voor rondreis wil je.maken? En wil je bijv ook langs een weeshuis bijvoorbeeld? En wat voor accomodaties?
Ah oké, gaaf!! Hmm eigk wil ik een vrij toeristische reis gaan maken haha :p. Gewoon naar de toeristische hot spots in Thailand, langs de eilanden (full moon party meepakken), wellicht kort naar Laos om te tuben en dan misschien naar Vietnam?
xx
heeeeey klinkt erg goed. Ik heb mij nog moet heel erg erin verdiept moet ik zeggen. Ik wil idd ook vooral de hotspots zien. En graag actieve dingen zoals raften, tuben etc. Wanneer wil je je echt gaan voorbereiden op de reis? mijn mail is trouwens maaikederoest@hotmail.com Ook wil ik graag naar een paar partys daar. jij ook? gr
Hee meiden,
Ik hoop eind januari af te studeren en wil in augustus naar Azie vertrekken voor in iedergeval vier weken. Ik wil graag beginnen in Thailand. Ik heb afgelopen jaar stage gelopen in Australië en ben daarna nog 2 maanden wezen backpacken. Ik vond het echt een geweldige ervaring en ik heb veel leuke mensen leren kennen. Ik zou het liefst volgende week weer op het vliegtuig stappen voor een nieuw avontuur! =D
Ik ben een meisje van bijna 22 jaar oud en ik zou het leuk vinden om andere meiden en jongens van mijn leeftijd te leren kennen die volgend jaar ook graag willen reizen. Als het goed klikt en we hebben ongeveer dezelfde ideeën, lijkt het mij leuk om in iedergeval samen die kant op te gaan.
Hey meisjes,
Jullie plannen zien er geweldig uit, ik wou rond die periode ook naar thailand gaan voor 4 weken. Ik ben wel een gast van 27. Ik ben 2 jaar geleden trouwens al eens geweest. Hou mij anders maar op de hoogte van jullie plannen. Ajoo