Reisgenoot gezocht laos cambodia thailand vietnam

Ik heb me zojuist uitgeschreven voor mijn studie om een tussenjaar te nemen, waarvan ik een gedeelte van dit jaar wil doorbrengen in zuid oost azie.

Eerst iets over mezelf:

Ik ben 19 jaar, ik doe de docentenopleiding Engels (HBO). Ik woon in Zuidlaren, Groningen. Ik spreek Engels, Spaans, Chinees en een beetje van alle europese talen. Talen leren is dus een grote hobby van me. In mijn vrije tijd speel ik gitaar, ukulele, mondharmonica en een aantal andere instrumenten. Verder doe ik graag aan fitness, hardlopen, wandelen, surfen, koken, eten, muziek en nog veel meer, maar reizen is mijn grootste hobby

Afgelopen zomer heb ik voor het eerst gereist met iemand van dit forum, dat was een liftvakantie door Europa. Verder heb ik veel reiservaring in europa!

Ik ben van pan om te reizen door Thailand, cambodia, laos en vietnam… Misschien Myanmar en malaysia erbij als je dat leuk lijkt! Ik heb nog geen tickets of verdere voorbereiding omdat ik eerst een reismaatje zoek… Wel wil ik zo snel mogelijk weg! Ik zoek iemand die een beetje dezelfde plannen heeft en ook graag samen reist. Ik ben overal wel voor in, ik vind alles wel leuk; kookles, duikles, zeilen, surfen, yoga, kitesurfen, feesten, shoppen, lekker eten, tempels, taal, religie, cultuur, politiek, nieuwe mensen en iets spiritueels lijkt me ook erg interessant!
Loy Krathong leek mij ook wel een must-do, en misschien in Maart op de terugweg een stopover in india voor het Holi festival!

Het lijkt me het leukst om samen voor te bereiden, route, plan maken en dan samen te vertrekken, maar reacties van mede backpackers die gedeeltelijk willen reizen zijn ook zeer welkom!:slight_smile:

(28 november is het Loy Krathong light feest, lijkt me erg leuk om daar bij te zijn, verder heb ik de tijd tot April, dus ik ik kan ook wel naar omliggende landen of misschien gewoon rustig rondtrekken in deze 4 landen…)

Dus vertrek tussen 20okt-20nov?