Mijn naam is Miguel, ben 33 jaar oud en woon in België.
Mijn laatste reis ligt alweer 5 jaar achter mij en ik ben op zoek naar een reisgenote voor een (begeleide) reis naar de Stille Zuidzee (Tahiti, Bora, Bora). Om alleen hier naartoe op reis te gaan vallen de kosten toch iets te hoog uit.
Dit zou iets zijn voor mei-juni, maar is altijd bespreekbaar.
Heb je ook altijd al zin gehad om naar dit stukje paradijs te reizen en in de voetsporen van o.a. Gauguin en Marlon Brando te treden, laat dan gerust iets weten (hier of op [EMAIL=“jabscone@hotmail.com”]jabscone@hotmail.com ).
Ik ben naar Fiji, Samoa en de Cook Eilanden geweest, prachtige eilanden in de Stille Zuidzee en in het najaar plannen om naar Tahiti en Paaseiland te gaan.
Maar…ik ga altijd alleen en doordat ik altijd alles zelf regel (ticket en accomodaties) ben ik altijd vele malen goedkoper uit (inclusief zakgeld erbij gerekend) dan als ik het via een “begeleide” reis zou doen via het reisbureau !! Het ticket is je duurste uitgave maar de accomodaties ter plaatse zijn vele malen goedkoper ter plaatse dan je bv hier in de reisboekjes ziet en er zijn er zoveel …die bieden ze hier niet eens aan in de reisgidsen !
Hoi eenelfje hier met gerard Je wil naar tahiti zag ik, (en wat zou je daar willen doen)? want ik vertrekt in juni maar dan vergoed. Mijn mail is g.bosters@hotmail.com
Hoi Miguel met gerard ik ken marlon Brando heel goed, en zijn vrouw ook,zijn vrouw woont nu op tahiti en de zoon woont nu alleen op het eilandje Tetiaroa 1uurje varen van moorea. Ik kan je hier veel over vertellen. En aangezien ik veel vrienden en vrindinnen heb daar, ga ik in juni voorgoed weg,en ik weer terug ga naar frans polynesie, zoek ik langs dezen weg een reismaatje.(Ik heb zelf iets van 800 foto,s en dvd-video van tahiti).Mocht interressen heben. Dan hoor ik het wel van je, gr gerard. mijn mail g.bosters@hotmail.com