Reisgenote(s) voor normale relaxte strandvakantie zomer 2010 gezocht

Hallo ik ben Rosalien, 16 jaar (word in juni 17) Ik wil dit jaar graag voor het eerst zonder ouders op vakantie maar mn vrienden mogen dit nog niet. Ik ben daarom op zoek naar één of twee reisgenotes die met mij aan het begin of het eind van de zomervakantie (zomervakantie voor het noorden) 10 dagen met de bus naar ZuidFrankrijk of Kroatië of iets dergelijks willen. Mijn zomervakantie ziet er doorgaans als volgt uit: Rond 10 uur opstaan, ontbijten, bikini aan, naar het strand, rond 4 uur weer terug, iets anders doen, koken, eten, spelletje of iets dergelijks, slapen en dan weer van voren af aan. Nou wil ik deze zomervakantie natuurlijk ook een paar keer uit, maar dat hoeft niet iedere avond. ik wil verder wel wat dingen bezoeken en iets zien van het land waar ik verblijf. Een vrij relaxte vakantie dus.

Verder nog iets over mijzelf:
Ik woon in Groningen en zit in 5 VWO. Ik wil hierna graag pedagogische wetenschappen gaan studeren in Groningen of Nijmegen. Ik doe verder aan volleybal en hou van lezen. (doe ik ook veel aan het strand!) Ik ben dol op romantische komedies, cabaret en ijs:teeth: