Hallo mensen!
Ik ben Asta (v), 28 jaar en ik zoek 1 of meer reisgenote(s) die in juli of augustus ongeveer 2 weken mee op vakantie willen. Mensen in mijn omgeving hebben nu geen geld of tijd om mee te gaan dus vandaar deze oproep. Ik ben hetero en op zoek naar vrouwen van rond mijn leeftijd die mee willen voor de gezelligheid, om 1-persoonstoeslagen te ontwijken en omdat een kamer delen met een vrouw toch wat beter slaapt dan met een wildvreemde kerel.
Er ligt nog niets vast maar ik zou graag naar (een combinatie van) de volgende plaatsen/landen willen gaan:
UK: Schotland en Wales
Italie: Como- en Gardameer
Tsjechie: Praag
Zweden
Op vakantie wil ik graag de omgeving verkennen, door de stad slenteren, lekker eten, bios bezoeken (als het in een taal is die ik kan verstaan), naar een (niet klassiek) concert, musea bezoeken, winkelen, zeehonden of andere beesten spotten, een natuurgebied bekijken, etc. Niets moet, alles mag. Uitgaan is ook leuk maar ik ben niet van het comazuipen/elke dag lam op een strand liggen.
Ik ga het liefst naar weinig-sterren hotels of b&b’s; in mijn ervaring doe je in een hostel vaak geen oog dicht door gasten die midden i/d nacht aankomen etc. dus dan kan je net zo goed wat meer geld uitgeven.
Juli komt snel dichterbij dus als iemand geinteresseerd is: laat het weten en dan kunnen we binnenkort even kennismaken en hopelijk wat boeken!
Groetjes van Asta