Reisgenote(n) gezocht voor 2 weken in de maand juli of augustus naar de zon.

Hoi,

Ik ben een vrouw van 34 jaar en jong van geest. Mijn vrienden hebben allemaal een relatie, dus ga ik voor het eerst alleen op vakantie. Ik wil graag 2 weken naar de zon in de maand juli of augustus. Ik hou van lekker ontspannen op het strand, maar ook activiteiten doen vind ik leuk. Verder s’ avonds lekker eten en op stap gaan lijkt me heerlijk. Ik ben van plan om een single-reis te boeken, maar ik heb hier geen ervaringen mee en het lijkt me prettig om alvast wat mensen te leren kennen of samen een reis te boeken.

Renate.

hey waar zou je naatoe willen? groetjes miranda

hallo renate,
ben een v van 42 lente’s jong en ook op zoek naar een reisgenote,ben van plan om de eerste 2 weken van juli naar de dominicaanse te gaan in een all in resort mocht je intresse hebben om ook naar daar te reizen dan mail je me maar gerust hoor:) tanjademeester@hotmail.com

Hoi,

Ik ben ook al eerder op de Dominicaanse Republiek geweest, het was leuk, maar daar hoef ik niet nog een keer heen en de eerste 2 weken van juli lukt me ook niet. De eerste week is voor mij niet mogelijk.

Renate.

Hoi Renate,

Mocht je nog geen suc6 hebben gehad met zoeken / gevonden worden:

Ik heb al 3 serieuze reactie’s gehad op mijn Turkije-oproep. Eentje van hen wil ook graag met een groepje gaan en heeft de oproep geplaatst om allemaal naar Hotel Linda 4* (A.I. Ook 1-pers. kamers!) in Side te gaan. Dan maakt de periode niet meer zoveel uit, maar kan degene die daar is / zijn de nieuwkomers weer introduceren, a la kettingreactie. Misschien ook iets voor jou? Hij (Rene) gaat tot 22 mei en ik kom naar alle waarschijnlijkheid 19 mei aan. Blijf daar 9 dagen.
Check de site, zou ik zeggen.
http://www.stipreizen.nl/SILIN?Period=2008-5

Groetjes, Nagiha.

Hee renate!