Reisgenote(n) gezocht voor 2 weken in de maand juli of augustus naar de zon.

Hoi,

Ik ben een vrouw van 34 jaar en jong van geest. Mijn vrienden hebben allemaal een relatie, dus ga ik voor het eerst alleen op vakantie. Ik wil graag 2 weken naar de zon in de maand juli of augustus. Ik hou van lekker ontspannen op het strand, maar ook activiteiten doen vind ik leuk. Verder s’ avonds lekker eten en op stap gaan lijkt me heerlijk. Ik ben van plan om een single-reis te boeken, maar ik heb hier geen ervaringen mee en het lijkt me prettig om alvast wat mensen te leren kennen of samen een reis te boeken.

Renate.

hey waar zou je naatoe willen? groetjes miranda

hallo renate,
ben een v van 42 lente’s jong en ook op zoek naar een reisgenote,ben van plan om de eerste 2 weken van juli naar de dominicaanse te gaan in een all in resort mocht je intresse hebben om ook naar daar te reizen dan mail je me maar gerust hoor:) tanjademeester@hotmail.com

Hoi,

Ik ben ook al eerder op de Dominicaanse Republiek geweest, het was leuk, maar daar hoef ik niet nog een keer heen en de eerste 2 weken van juli lukt me ook niet. De eerste week is voor mij niet mogelijk.

Renate.

Hoi Renate,

Mocht je nog geen suc6 hebben gehad met zoeken / gevonden worden:

Ik heb al 3 serieuze reactie’s gehad op mijn Turkije-oproep. Eentje van hen wil ook graag met een groepje gaan en heeft de oproep geplaatst om allemaal naar Hotel Linda 4* (A.I. Ook 1-pers. kamers!) in Side te gaan. Dan maakt de periode niet meer zoveel uit, maar kan degene die daar is / zijn de nieuwkomers weer introduceren, a la kettingreactie. Misschien ook iets voor jou? Hij (Rene) gaat tot 22 mei en ik kom naar alle waarschijnlijkheid 19 mei aan. Blijf daar 9 dagen.
Check de site, zou ik zeggen.
http://www.stipreizen.nl/SILIN?Period=2008-5

Groetjes, Nagiha.

Hee renate!

Ook ik wil graag in de zomervakantie een week of twee weken er tusssenuit. Ik ben een meid van 27 jaar die graag op vakantie wil maar ook het probleem heeft dat vriendinnen al een relatie hebben en vandaar niet mee gaan. Het lijkt het me dus erg leuk om een reisgenoot te hebben.
Ik ben iemand die veel dingen leuk vindt: stappen, lekker eten, cultuur, strand noem maar op.
Misschien dat je nog iemand zoekt om mee op vakantie te gaan?
Laat t me weten!

groetjes
Linda

Hoi Renate,

Heb je al een reisgenoot gevonden ?
Ik ben een vrouw van 36 jaar en woon in Noord-Brabant. Ik ben vrijgezel en nog op zoek naar een gezellige reisgenoot. Samen een single reis boeken lijkt me een goed idee. Dan ken je elkaar al en dan leer je in de vakantie nog meer nieuwe mensen kennen. In juli of augustus kan ik wel.
Ik hoor het wel als jij nog iemand zoekt.

Groetjes,
Helma

ik ben man van 42 en zoek ook iemand of groep om gezellig mee op vakantie te gaan mijn msn is [EMAIL=“tolkien_nl@hotmail.com”]tolkien_nl@hotmail.com

jean pierre

Hoi Renate!
Ik zie dat je al een hoop reacties gehad hebt…maar ben toch benieuwd of nog interesse hebt in een reisgenootje! Ik ben Jennifer, 28 jaar, ook ‘single’ en heb veel lieve vriendinnen met vriendje. Als ik jouw oproep lees denk ik dat we wel hetzelfde idee hebben van een leuke vakantie! Combi van strand, activiteiten en uitgaan. En ook de periode komt overeen, al heb ik de voorkeur voor augustus ivm mn werk. Ook heb ik zitten denken aan een single reis…

Anyway, ik zou het leuk vinden om eens verder van gedachten te wisselen over een vakantie! Je kan me mailen op [EMAIL=“jenniferswaak@hotmail.com”]jenniferswaak@hotmail.com.

Jennifer

Hoihoi,

Ik wil eind juli, liefst vanaf de 15e, naar Turkije en met meer mensen is het toch gezelliger dan alleen.

Mochten jullie al geboekt hebben of komt de periode niet uit, dan lijkt het me ook leuk om elkaar op vakantie tegen te komen. Dan boek ik gewoon een vakantie in m’n uppie.

:dag: