Ik zoek een jongedame,studente welkom.
Dit voor een reis in een Europees land naar keuze.
Je maakt een lijst van een tiental Europese landen,waarvan je eentje uitkiest in onderlinge toestemming.
Reis all-in betaal ik.
Ben 53 jaar en wonende in Geel,Belgie.
Interesse? Stuur maar een bericht.
Schrikken zullen ze niet doen hoor. Ik ben al geschrokken om wat ze allemaal durven. Er is dus geen sohaamte meer. En dat voor een gratis reis… Je zou al zin krijgen om toch maar alleen te gaan.
Waarom steeds dat Engels in onze taal? Raar bedoel je toch? Nee hoor. Wel raar is dat mensen zich steeds bemoeien met anderen hun leven. Werk al jaren keihard om als alleenstaande voor mijn drie inwonende kinderen en kleinkind te zorgen. Al zeven jaar alleen want geen privacy wat uiteraard niet erg is als je je kinderen bij je mag houden. Zal volgend jaar maar thuis blijven en een pastoorskostuumpje aan doen. Hopelijk blijven jullie allen zestig jaar gelukkig getrouwd en nooit naar anderen gluren he.
Als een 53 jarige , een jongedame zoekt , en een reis all in betaalt zonder diegene te kennen en zonder een specifieke droom die je wilt vervullen aan te geven . Dat vind ik weird , maar goed dat is mijn mening. En waarschijnlijk die van een heleboel andere. Je hebt ook niet echt een droom van een bepaalde regio of gebied als ik het zo lees, als er maar een jongedame heengaat. That’s weird , wat jij ook mag vinden.
Ging dit nu over een geplaatste vergeelde foto, liedje if I can dream van Elvis of lachende versie van Elvis "are you lonesome tonight"of over post over sinterklaas of over verandering van taal op FB, …ben benieuwd waar dit nu werkelijk over gaat.