Reisgenote gezocht voor wonen en werken in Griekenland

hoi,

ik ben katja, 39, en op zoek naar een leuke reisgenote die samen met mij de uitdaging wil aangaan om woonruimte en werk te zoeken in griekenland.

ik wil me daar na mijn scheiding voorgoed settelen en een nieuwe start maken.

wie heeft zin om met mij dit serieus aan te pakken?

gr, katja.

Hallo Katja,

Hier een berichtje van Agnes. Ik ben benieuwd of jij je al gevestigd heb in Griekenland. ik zou het op prijs stellen als je jou ideën en ervaringen zou willen delen. Ook ik loop al wat laner rond met het ide mij aldaar te vestigen. Ik ben verliefd geraakt op het Epirus gebied, altijd alles mooi groen de bergen en de prachtige Ionische zee met al haar pracht en praal.
In 2008 ben ik bezig geweest een stuk land aldaar te kopen geografisch gezien tegenover Corfo/Paxos/Anti Paxos.Maar dit is nog niet geheel gelukt. Ondertussen blijf ik dromen en verlangen om dit te mogen verwezelijken. Ik zou het leuk vinden om van je te vernemen.

Groetjes Agnes ( ik ben ook alleenstaand)

Hallo Katja, heb U bericht gelezen, maar weet niet wanneer die geplaatst is! Ben 37 -jarige vrouw (spreek Nederlands, Spaans, Duits, Engels en een beetje Frans en ben internationaal opgegroeid), en heb jaren in Belgie gewoond en zoek na jaren van stress een manier om helemaal van nul te beginnen met een fijne maatje die het ook zeer serieus opneemd! Heb je meer info. over jou idee, want het spreekt me zeer aan!! Heide-Raquel
Groetjes